Serwis informacyjny z aplikacją do aranżacji wnętrz dla Barlinek

Grupa Barlinek to światowy producent warstwowych podłóg drewnianych, prowadzący sprzedaż na 5 kontynentach, w 60 krajach. Oferta produktowa zawiera podłogi wykonane ze szlachetnych gatunków drewna, zarówno rodzimego, jak i egzotycznego. Firma jest inicjatorem licznych akcji dotyczących ochrony środowiska oraz edukacji ekologicznej.

Zadania i cele

Dla Klienta przygotowaliśmy rozbudowany serwis informacyjno-produktowy. Strona została oparta o system CMS Wordpress i rozszerzona o moduły dedykowane potrzebom Klienta.

Serwis prezentuje bogatą bazę produktów, usług i rozwiązań oferowanych przez Barlinek.

Jednym z ważniejszych elementów strony jest aplikacja aranżatora wnętrz. Umożliwia wizualizację produktów firmy w przykładowych kompozycjach. Użytkownik może dowolnie zarządzać ułożeniem podłóg, ich rodzajem i kolorem. Możliwe jest również dobranie pomieszczenia (kuchnia, sypialnia, jadalnia, salon) czy barwy ścian. Aranżator jest zgodny z technologią RWD (Responsive Web Design) co czyni go jeszcze bardziej uniwersalnym narzędziem wspierającym sprzedaż.

Zlecenie obejmowało także przeniesienie layoutu, jak i treści z wcześniej funkcjonującej witryny, na nową stronę. Stworzony został rozbudowany katalog produktów posiadający szereg filtrów, które pozwalają na maksymalne zawężenie wyników wyszukiwania zgodnie z preferencjami klienta. Moduł wizytówek umożliwia odnalezienie na mapie salonów, punktów sprzedaży, autoryzowanych serwisów montażowych i renowacyjnych oraz poszczególnych ekspozycji z konkretnych kolekcji produktów.

Dodatkowo stworzyliśmy autorską wtyczkę wspierającą optymalizację SEO. Pozwala ona m.in. na budowanie przyjaznych linków dla produktów oraz generowanie stron na podstawie dodanych punktów sprzedaży. Rozbudowane formularze ułatwiają kontakt z firmą. Wypełniając niezbędne dane, klient może wybrać powód kontaktu z listy dostępnych oraz dołączyć swój numer telefonu, jeżeli zależy mu na rozmowie telefonicznej z przedstawicielem firmy.

Strona internetowa dostępna jest aż w siedmiu wersjach językowych: polskiej, angielskiej, rosyjskiej, ukraińskiej, rumuńskiej, niemieckiej i szwedzkiej.

Główne korzyści dla Klienta
  • Zoptymalizowany serwis informacyjno-produktowy,
  • usprawnienie procesu zarządzania treścią,
  • rozbudowany katalog produktów,
  • wsparcie działań SEO,
  • moduł wizytówek miast,
  • praktyczny aranżator do wizualizacji produktów,
  • strona w siedmiu wersjach językowych.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas