-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Mazda Motor Poland to oficjalny przedstawiciel japońskiej marki, część struktury Mazda Motor Logistics Europe. W Polsce koncern rozpoczął sprzedaż samochodów w czerwcu 2008 r., w 11 autoryzowanych salonach sprzedaży. Obecnie na terenie kraju firma dysponuje 31 punktami dealerskimi i 13 autoryzowanymi stacjami obsługi (ASO). W 2016 r. Mazda Polska po raz trzeci z rzędu zajęła 1. miejsce w Ogólnopolskim Badaniu Satysfakcji Dealerów Samochodowych.
Zadania i cele
Samochody ze znakiem jakości SkySelection, zostają poddane dokładnej kontroli pod kątem stanu technicznego i prawnego oraz objęte są 3-miesięczną gwarancją zakupu.
Zrealizowaliśmy platformę SkySelection dla dealerów Mazdy w Polsce. Stanowi ona efektywne narzędzie do prezentacji oferty samochodów używanych.
Kreacja graficzna strony została zaprojektowana zgodnie z założeniami identyfikacji wizualnej marki.
Serwis został wdrożony w oparciu o autorską platformę Ideo, Edito CMS 4 w wersji PHP. Szereg zaimplementowanych funkcjonalności oraz baza danych dotycząca oferty samochodów używanych w programie pozwalają, m.in. na:
- dodawanie ogłoszeń przez dealerów
- zakładanie wizytówek dealerskich
- generowanie ofert dla klientów na podstawie ogłoszeń w serwisie
- generowanie wycen dla osób chcących sprzedać używany samochód dealerowi
- wyszukiwanie ogłoszeń
- integracje z zewnętrznymi serwisami: Allegro, OtoMoto, Gratka
- integracje ze stronami internetowymi dealerów Mazdy
- możliwość generowania raportów dla dealerów oraz przez centralę
Korzyści dla Klienta:
- Interaktywny sposób prezentacji oferty, dostępny z jednego miejsca,
- nowoczesne narzędzie wspierające cele biznesowe,
- automatyzacja obsługi sprzedażowej,
- prosty w obsłudze interfejs,
- serwis dostępny dla użytkowników urządzeń mobilnych.