Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

Serwis internetowy SkySelection dla Mazda

Mazda Motor Poland to oficjalny przedstawiciel japońskiej marki, część struktury Mazda Motor Logistics Europe. W Polsce koncern rozpoczął sprzedaż samochodów w czerwcu 2008 r., w 11 autoryzowanych salonach sprzedaży. Obecnie na terenie kraju firma dysponuje 31 punktami dealerskimi i 13 autoryzowanymi stacjami obsługi (ASO). W 2016 r. Mazda Polska po raz trzeci z rzędu zajęła 1. miejsce w Ogólnopolskim Badaniu Satysfakcji Dealerów Samochodowych.

Zadania i cele

Samochody ze znakiem jakości SkySelection, zostają poddane dokładnej kontroli pod kątem stanu technicznego i prawnego oraz objęte są 3-miesięczną gwarancją zakupu.

Zrealizowaliśmy platformę SkySelection dla dealerów Mazdy w Polsce. Stanowi ona efektywne narzędzie do prezentacji oferty samochodów używanych.

Kreacja graficzna strony została zaprojektowana zgodnie z założeniami identyfikacji wizualnej marki.

Serwis został wdrożony w oparciu o autorską platformę Ideo, Edito CMS 4 w wersji PHP. Szereg zaimplementowanych funkcjonalności oraz baza danych dotycząca oferty samochodów używanych w programie pozwalają, m.in. na:

  • dodawanie ogłoszeń przez dealerów
  • zakładanie wizytówek dealerskich
  • generowanie ofert dla klientów na podstawie ogłoszeń w serwisie
  • generowanie wycen dla osób chcących sprzedać używany samochód dealerowi
  • wyszukiwanie ogłoszeń
  • integracje z zewnętrznymi serwisami: Allegro, OtoMoto, Gratka
  • integracje ze stronami internetowymi dealerów Mazdy
  • możliwość generowania raportów dla dealerów oraz przez centralę
Korzyści dla Klienta:
  • Interaktywny sposób prezentacji oferty, dostępny z jednego miejsca,
  • nowoczesne narzędzie wspierające cele biznesowe,
  • automatyzacja obsługi sprzedażowej,
  • prosty w obsłudze interfejs,
  • serwis dostępny dla użytkowników urządzeń mobilnych.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas