
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Cross-border Solutions
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Bokaro Salony Łazienek od ponad 20 lat oferuje profesjonalne i nowoczesne wyposażenie do łazienek, pochodzące od polskich producentów. Sieć od początku kładzie szczególny nacisk na jakość, cenę oraz terminowość, co potwierdza szerokie grono zadowolonych klientów. Marka posiada 15 salonów w całej Polsce, które łącznie mają ponad 15 tys. m2 powierzchni wystawowej.
Zadania i cele:
Współpraca z Klientem obejmowała zaprojektowanie nowej szaty graficznej oraz wdrożenie serwisu wizerunkowo-produktowego. Layout strony pozwala zarówno użytkownikom, jak i pracownikom stacjonarnym na szybkie dotarcie do oferty. Precyzyjne odnalezienie poszukiwanych produktów wspiera również wyszukiwarka z mechanizmem Elastic Search oraz rozbudowany system filtrów wdrożony w platformie Edito CMS.
Atrakcyjna prezentacja oferty produktowej i szczegółowych kart informacyjnych.
Klienci mogą przeglądać projekty i aranżacje przygotowane przez projektantów z każdego oddziału salonu w Polsce. Produkty wykorzystane w inspiracjach są oznaczane znakiem „plus”, połączonym z prezentacją podstawowych informacji o towarze. Możliwe jest też bezpośrednie przejście do karty produktowej. Każdy projektant posiada na stronie indywidualny profil, na którym może zaprezentować swoje prace, co ułatwia zapoznanie się z inspiracjami zbudowanymi w stylistyce charakterystycznej dla danego projektanta.
Wszystkie z 15 salonów zostały przedstawione na stronie w formie odrębnych kart informacyjnych. Znajdują się na nich najważniejsze informacje o danym salonie, zespole pracowników oraz aranżacje dostępnych w salonie projektantów. Użytkownicy mają również dostęp do praktycznych porad oraz inspiracji z salonów.
Główne korzyści dla Klienta
- Odświeżenie wizerunku marki,
- łatwa w nawigacji oraz atrakcyjna wizualnie strona,
- praktyczne rozwiązania na stronie, np. sprytna wyszukiwarka, szczegółowe filtry,
- szybkie dotarcie do oferty produktowej
- atrakcyjne zaprezentowanie oferty produktowej poprzez inspiracje i aranżacje,
- czytelny katalog produktowy.