Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Strona produktowa dla Bokaro

Bokaro Salony Łazienek od ponad 20 lat oferuje profesjonalne i nowoczesne wyposażenie do łazienek, pochodzące od polskich producentów. Sieć od początku kładzie szczególny nacisk na jakość, cenę oraz terminowość, co potwierdza szerokie grono zadowolonych klientów. Marka posiada 15 salonów w całej Polsce, które łącznie mają ponad 15 tys. m2 powierzchni wystawowej.

Zadania i cele:

Współpraca z Klientem obejmowała zaprojektowanie nowej szaty graficznej oraz wdrożenie serwisu wizerunkowo-produktowego. Layout strony pozwala zarówno użytkownikom, jak i pracownikom stacjonarnym na szybkie dotarcie do oferty. Precyzyjne odnalezienie poszukiwanych produktów wspiera również wyszukiwarka z mechanizmem Elastic Search oraz rozbudowany system filtrów wdrożony w platformie Edito CMS.

Atrakcyjna prezentacja oferty produktowej i szczegółowych kart informacyjnych.

Klienci mogą przeglądać projekty i aranżacje przygotowane przez projektantów z każdego oddziału salonu w Polsce. Produkty wykorzystane w inspiracjach są oznaczane znakiem „plus”, połączonym z prezentacją podstawowych informacji o towarze. Możliwe jest też bezpośrednie przejście do karty produktowej. Każdy projektant posiada na stronie indywidualny profil, na którym może zaprezentować swoje prace, co ułatwia zapoznanie się z inspiracjami zbudowanymi w stylistyce charakterystycznej dla danego projektanta.

Wszystkie z 15 salonów zostały przedstawione na stronie w formie odrębnych kart informacyjnych. Znajdują się na nich najważniejsze informacje o danym salonie, zespole pracowników oraz aranżacje dostępnych w salonie projektantów. Użytkownicy mają również dostęp do praktycznych porad oraz inspiracji z salonów.

Główne korzyści dla Klienta
  • Odświeżenie wizerunku marki,
  • łatwa w nawigacji oraz atrakcyjna wizualnie strona,
  • praktyczne rozwiązania na stronie, np. sprytna wyszukiwarka, szczegółowe filtry,
  • szybkie dotarcie do oferty produktowej
  • atrakcyjne zaprezentowanie oferty produktowej poprzez inspiracje i aranżacje,
  • czytelny katalog produktowy.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*