
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Bokaro Salony Łazienek od ponad 20 lat oferuje profesjonalne i nowoczesne wyposażenie do łazienek, pochodzące od polskich producentów. Sieć od początku kładzie szczególny nacisk na jakość, cenę oraz terminowość, co potwierdza szerokie grono zadowolonych klientów. Marka posiada 15 salonów w całej Polsce, które łącznie mają ponad 15 tys. m2 powierzchni wystawowej.
Zadania i cele:
Współpraca z Klientem obejmowała zaprojektowanie nowej szaty graficznej oraz wdrożenie serwisu wizerunkowo-produktowego. Layout strony pozwala zarówno użytkownikom, jak i pracownikom stacjonarnym na szybkie dotarcie do oferty. Precyzyjne odnalezienie poszukiwanych produktów wspiera również wyszukiwarka z mechanizmem Elastic Search oraz rozbudowany system filtrów wdrożony w platformie Edito CMS.
Atrakcyjna prezentacja oferty produktowej i szczegółowych kart informacyjnych.
Klienci mogą przeglądać projekty i aranżacje przygotowane przez projektantów z każdego oddziału salonu w Polsce. Produkty wykorzystane w inspiracjach są oznaczane znakiem „plus”, połączonym z prezentacją podstawowych informacji o towarze. Możliwe jest też bezpośrednie przejście do karty produktowej. Każdy projektant posiada na stronie indywidualny profil, na którym może zaprezentować swoje prace, co ułatwia zapoznanie się z inspiracjami zbudowanymi w stylistyce charakterystycznej dla danego projektanta.
Wszystkie z 15 salonów zostały przedstawione na stronie w formie odrębnych kart informacyjnych. Znajdują się na nich najważniejsze informacje o danym salonie, zespole pracowników oraz aranżacje dostępnych w salonie projektantów. Użytkownicy mają również dostęp do praktycznych porad oraz inspiracji z salonów.
Główne korzyści dla Klienta
- Odświeżenie wizerunku marki,
- łatwa w nawigacji oraz atrakcyjna wizualnie strona,
- praktyczne rozwiązania na stronie, np. sprytna wyszukiwarka, szczegółowe filtry,
- szybkie dotarcie do oferty produktowej
- atrakcyjne zaprezentowanie oferty produktowej poprzez inspiracje i aranżacje,
- czytelny katalog produktowy.