
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Benefit Systems dba o satysfakcję oraz kondycję pracowników pond 6 500 firm i instytucji w Polsce. Spółka oferuje innowacyjne programy motywacyjne, dopasowane do potrzeb swoich klientów. Obecnie z samych produktów sportowych korzysta ok. pół miliona użytkowników w kraju.
Zadania i cele
System intranetowy wdrożony dla Benefit Systems SA wdrożony został w oparciu o System Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Informacji Logito. Dzięki odpowiedniemu dostosowaniu aplikacji oraz wykorzystaniu usługi Active Directory system pozwala na automatyczne logowanie w ramach sieci wewnętrznej firmy.
W intranecie poza standardowymi informacjami i aktualnościami występują także:
- baza wiedzy
- dynamiczne formularze
- newsletter
- forum
- moduł rezerwacji zasobów
- kalendarze
- zarządzanie urlopami
Z intranetu każdego dnia korzysta ponad 100 użytkowników, którzy pozytywnie oceniają wdrożone narzędzie. Dzięki temu system jest stale rozbudowywany o nowe funkcjonalności.
Dzięki wdrożonym modułom intranet pełni zarówno funkcję informacyjną, jak i jest platformą utrzymywania interakcji pomiędzy pracownikami a administracją. Jednocześnie firma zyskała narzędzia usprawniające procesy biznesowe.
Główne korzyści dla Klienta
- Usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
- nowoczesne narzędzie usprawniające procesy biznesowe,
- modułowa budowa ułatwiająca rozbudowę portalu w przyszłości,
- wydajniejsze zarządzanie zasobami technicznymi,
- oszczędność czasu,
- wzrost zadowolenia pracowników,
- rozbudowana baza wiedzy nt. działalności Spółki.