Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

System intranetowy dla Benefit Systems

Benefit Systems dba o satysfakcję oraz kondycję pracowników pond 6 500 firm i instytucji w Polsce. Spółka oferuje innowacyjne programy motywacyjne, dopasowane do potrzeb swoich klientów. Obecnie z samych produktów sportowych korzysta ok. pół miliona użytkowników w kraju.

Zadania i cele

System intranetowy wdrożony dla Benefit Systems SA wdrożony został w oparciu o System Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Informacji Logito. Dzięki odpowiedniemu dostosowaniu aplikacji oraz wykorzystaniu usługi Active Directory system pozwala na automatyczne logowanie w ramach sieci wewnętrznej firmy.

W intranecie poza standardowymi informacjami i aktualnościami występują także:

  • baza wiedzy
  • dynamiczne formularze
  • newsletter
  • forum
  • moduł rezerwacji zasobów
  • kalendarze
  • zarządzanie urlopami
Z intranetu każdego dnia korzysta ponad 100 użytkowników, którzy pozytywnie oceniają wdrożone narzędzie. Dzięki temu system jest stale rozbudowywany o nowe funkcjonalności.

Dzięki wdrożonym modułom intranet pełni zarówno funkcję informacyjną, jak i jest platformą utrzymywania interakcji pomiędzy pracownikami a administracją. Jednocześnie firma zyskała narzędzia usprawniające procesy biznesowe.

[!--blokOpis{id=70}--!]

Główne korzyści dla Klienta
  • Usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
  • nowoczesne narzędzie usprawniające procesy biznesowe,
  • modułowa budowa ułatwiająca rozbudowę portalu w przyszłości,
  • wydajniejsze zarządzanie zasobami technicznymi,
  • oszczędność czasu,
  • wzrost zadowolenia pracowników,
  • rozbudowana baza wiedzy nt. działalności Spółki.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*