Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Platforma e-learningowa dla Krakowskiego Banku Spółdzielczego

System e-learningowy

Krakowski Bank Spółdzielczy jest liderem wśród polskich banków spółdzielczych, czego potwierdzeniem jest ponad 115-letnia tradycja. KBS oferuje nowoczesne produkty i usługi bankowe oraz ubezpieczeniowe, zarówno dla osób indywidualnych, jak i podmiotów gospodarczych, rolników, instytucji, czy jednostek administracyjnych.

Zadania i cele

Dla Krakowskiego Banku Spółdzielczego wdrożyliśmy funkcjonalną platformę e-learningową, z której korzysta blisko 500 pracowników. Dzięki niej pracownicy KBS skutecznie podnoszą swoje kwalifikacje, co przekłada się na wysoką pozycję Instytucji wśród banków spółdzielczych.

Aplikacja umożliwia kompleksowe szkolenie w zakresie BHP oraz przeprowadzanie kursów produktowych.

Przy budowie platformy wykorzystaliśmy autorski system, Edito e-learning. Wdrożyliśmy szereg standardowych funkcjonalności, które dostosowaliśmy do potrzeb Klienta. Szkolenia dla pracowników KBS przygotowywane są zgodnie ze standardem SCORM. Zaimplementowaliśmy także liczne dedykowane moduły takie, jak np. Profil koordynatora, przeznaczony dla osób zarządzających zespołami.

Konstrukcja platformy pozwala użytkownikom komunikować się ze sobą w czasie rzeczywistym, co pomaga w budowaniu kultury organizacyjnej sprzyjającej dzieleniu się wiedzą.

W ramach prac przeprowadziliśmy instalację platformy na serwerze Klienta.

Główne korzyści dla Klienta
  • Funkcjonalna platforma e-learningowa,
  • łatwy dostęp do umieszczonych na platformie treści,
  • intuicyjne środowisko pracy,
  • szkolenia zgodne ze standardem SCORM,
  • nowoczesna forma podnoszenia kwalifikacji pracowników.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*