-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Krakowski Bank Spółdzielczy jest liderem wśród polskich banków spółdzielczych, czego potwierdzeniem jest ponad 115-letnia tradycja. KBS oferuje nowoczesne produkty i usługi bankowe oraz ubezpieczeniowe, zarówno dla osób indywidualnych, jak i podmiotów gospodarczych, rolników, instytucji, czy jednostek administracyjnych.
Zadania i cele
Dla Krakowskiego Banku Spółdzielczego wdrożyliśmy funkcjonalną platformę e-learningową, z której korzysta blisko 500 pracowników. Dzięki niej pracownicy KBS skutecznie podnoszą swoje kwalifikacje, co przekłada się na wysoką pozycję Instytucji wśród banków spółdzielczych.
Aplikacja umożliwia kompleksowe szkolenie w zakresie BHP oraz przeprowadzanie kursów produktowych.
Przy budowie platformy wykorzystaliśmy autorski system, Edito e-learning. Wdrożyliśmy szereg standardowych funkcjonalności, które dostosowaliśmy do potrzeb Klienta. Szkolenia dla pracowników KBS przygotowywane są zgodnie ze standardem SCORM. Zaimplementowaliśmy także liczne dedykowane moduły takie, jak np. Profil koordynatora, przeznaczony dla osób zarządzających zespołami.
Konstrukcja platformy pozwala użytkownikom komunikować się ze sobą w czasie rzeczywistym, co pomaga w budowaniu kultury organizacyjnej sprzyjającej dzieleniu się wiedzą.
W ramach prac przeprowadziliśmy instalację platformy na serwerze Klienta.
Główne korzyści dla Klienta
- Funkcjonalna platforma e-learningowa,
- łatwy dostęp do umieszczonych na platformie treści,
- intuicyjne środowisko pracy,
- szkolenia zgodne ze standardem SCORM,
- nowoczesna forma podnoszenia kwalifikacji pracowników.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.