-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Fly Sp. z o.o. ma swoje oddziały na terenie Rzeszowa, Krosna oraz Krakowa. Jest właścicielem internetowego centrum do rezerwacji biletów lotniczych. Dzięki platformie planowanie podróży do odległych zakątków świata jest jeszcze prostsze.
Zadania i cele
WhyNotFly.pl jest innowacyjną platformą internetowej sprzedaży biletów lotniczych. Oprócz podstawowej funkcji automatycznej rezerwacji biletów lotniczych, miejsc hotelowych czy wykupienia ubezpieczenia planowanej podróży, serwis zawiera wiele innych wyróżniających go na tle konkurencji rozwiązań.
Użytkownikom serwisu udostępnione zostały rozbudowane poradniki i bazy wiedzy, w których znajdzie odpowiedzi na wiele pytań związanych z destynacjami podróży.
Innowacyjność usługi polega na tym, iż klientom dostarczane są dokładnie te informacje, które ich interesują – przy zakupie biletu użytkownik uzyskuje dostęp do rozbudowanego kompendium wiedzy na temat miejsc, do których się udaje. Dzięki temu wirtualnemu asystentowi będzie pamiętał o wszystkich dokumentach jakie należy ze sobą zabrać, ewentualnych pozwoleniach jakie trzeba zdobyć przed lotem, a nawet różnicach kulturowych i religijnych jakie napotka u celu podróży.
Serwis WhyNotFly.pl jest innowacyjną platformą internetowej sprzedaży biletów lotniczych opartej na systemie zarządzania treścią Edito CMS.
Wdrożenie oparte zostało na systemie zarządzania treścią Edito CMS, który zintegrowany jest ze zbudowanym przez Ideo dedykowanym systemem rezerwacji lotniczych - IRS - bilety lotnicze on-line, pobierającym informacje z globalnego systemu dystrybucji - Galileo.
WhyNotTravel świadczy usługi dopasowane do oczekiwań konsumentów i wychodzi naprzeciw ich potrzebom. Taką rolę spełnia także przygotowany dla marki serwis internetowy oraz system informatyczny. Aby oddać klientom jak najlepiej działające narzędzie, jeszcze na etapie prac programistycznych przeprowadzaliśmy audyty użyteczności i SEO strony, modyfikując odpowiednio jej projekt. Finalnie przygotowaliśmy także bazę dopasowanych słów kluczowych, według których prowadziliśmy następnie efektywne działania pozycjonerskie. Więcej na temat działań promocyjnych dla WhyNotFly.
Główne korzyści dla Klienta
- Zmniejszenie kosztów administracyjnych,
- usprawnienie rezerwacji biletów lotniczych,
- intuicyjna w obsłudze porównywarka cen biletów oferowanych przez poszczególnych operatorów linii lotniczych,
- obszerny content marketing,
- zwiększenie interaktywności serwisu,
- dostępność różnych form płatności,
- szybko działający CMS,
- możliwość inicjowania i utrzymywaniu kontaktu z Klientem za pomocą newslettera,
- kompleksowa obsługa Klienta.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.