WhyNot FLY to firma oferująca sprzedaż biletów lotniczych, możliwość rezerwacji hoteli oraz wykup ubezpieczenia w trakcie podróży. Serwis whynotfly.pl, zaprojektowany i wdrożony przez Ideo, pełni również funkcję bazy informacji turystycznych.
Zdania i cele
Dla Klienta przeprowadziliśmy kompleksową promocję portalu w wyszukiwarkach internetowych. Działania w sieci poprzedzone zostały profesjonalną sesją konsultingową oraz przeprowadzeniem audytu użyteczności. W efekcie przedstawiliśmy propozycje zmian w obrębie witryny, które mają wpływ na jego efektywność.
Ideo podjęło się promocji portalu w wyszukiwarkach internetowych, uzupełnione optymalizacją portalu oraz szczegółowym dopasowaniem fraz.
Ponadto nasz zespół zajął się wyborem najbardziej optymalnych fraz oraz wprowadzeniem sugerowanych zmian w obrębie portalu. Z racji dużej konkurencyjności w branży, działania pozycjonerskie wymagały od nas intensyfikacji działań, w tym m.in. zastosowaniem alternatywnych form SEO.
Główne korzyści dla Klienta
-
Optymalnie dobrane narzędzia e-marketingowe,
-
serwis przyjazny internautom,
-
wykorzystanie wielu kanałów komunikacji, w tym social media,
-
wzrost rozpoznawalności marki.