
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Wydawnictwo Inżynieria Sp. z o.o. to ceniona marka na rynku wydawniczym w Polsce. Publikuje głównie periodyki i czasopisma oraz artykuły w wersji elektronicznej na portalu inzynieria.com. Wydawnictwo jest również znanym organizatorem wydarzeń branżowych m.in. cyklicznej konferencji „GEOINŻYNIERIA w budownictwie”.
Zadania i cele
W związku z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na nowe formy zdobywania i przekazywania wiedzy z zakresu inżynierii, Klient zdecydował się uruchomić platformę zdalnego nauczania.
Wdrożyliśmy platformę distance e-learning, dedykowaną grafikę oraz przeprowadziliśmy w siedzibie Klienta szkolenie z obsługi platformy.
Serwis Akademia-inzynierii.pl został objęty patronatem firmy BLEJKAN S.A., europejskiego lidera rynku bezwykopowych renowacji kanalizacji. W ramach platformy udostępniono szkolenie pt. „Renowacja kanalizacji”, w którym bierze udział blisko 210 użytkowników.
Aby wzmocnić motywację, do kursu wprowadzono elementy grywalizacji (np. punkty za poprawne odpowiedzi, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami). Ponadto po każdej lekcji uczestnik szkolenia otrzymuje natychmiastowy feedback. W trakcie przygotowywania ćwiczeń sprawdzających wiedzę uwzględniono czas, jaki użytkownik ma na ich rozwiązanie, minimalny próg zaliczenia oraz maksymalną ilość podejść do testu.
Główne korzyści dla Klienta
- Wykorzystanie mechaniki gier,
- angażujące formy edukacyjne,
- bezpłatny dostęp do specjalistycznej wiedzy,
- nagrody dla najlepszych,
- kursy w modelu e-learning,
- usługi serwisowe po stronie dostawy.