-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Z raportu "E-learning Market Trends" wynika, że w 2023 roku wartość globalnego rynku e-learningu wyniosła 332,4 miliarda dolarów, a prognozy wskazują, że do 2030 roku może wzrosnąć nawet do 848,1 miliarda dolarów.
Co więcej, 75% organizacji na całym świecie planuje zwiększyć swoje inwestycje w technologie edukacyjne, widząc w nich ogromny potencjał w doskonaleniu procesów szkoleniowych i edukacyjnych.
Jednak mimo rosnącej popularności, wiele platform e-learningowych wciąż nie odpowiada w pełni na potrzeby użytkowników. Nasze badanie ma na celu zgromadzenie cennych informacji, które pomogą w optymalizacji tych rozwiązań – od lepszej personalizacji, przez intuicyjność użytkowania, po nowoczesne metody nauczania.
Twoja opinia może pomóc w tworzeniu narzędzi, które jeszcze lepiej będą wspierały edukację na wszystkich poziomach, zarówno w szkołach, na uczelniach, jak i w biznesie.
Co zyskasz, biorąc udział w badaniu?
- wpływ na przyszłość edukacji online – Twoja opinia pomoże twórcom platform dostosować ich funkcje do rzeczywistych potrzeb użytkowników;
- udział we wsparciu innowacji – wyniki badania będą inspiracją dla firm e-learningowych do opracowywania nowych, innowacyjnych rozwiązań technologicznych.
Warto podkreślić, że rozwój platform e-learningowych nie dotyczy wyłącznie edukacji formalnej. Wiele firm i instytucji wykorzystuje te narzędzia w celu podnoszenia kwalifikacji swoich pracowników. Badania przeprowadzone przez LinkedIn Learning wskazują, że 94% pracowników twierdzi, że mogłoby dłużej pozostać w firmie, gdyby miało dostęp do możliwości rozwoju poprzez kursy online. To pokazuje, jak ważne są dobrze zaprojektowane i efektywne platformy e-learningowe, nie tylko w edukacji, ale także w świecie biznesu.
Jak możesz wziąć udział?
Udział w badaniu jest prosty i szybki – wystarczy, że poświęcisz kilka minut na wypełnienie krótkiej ankiety. Badanie jest całkowicie anonimowe, a Twoje odpowiedzi zostaną wykorzystane wyłącznie do celów badawczych. Warunkiem udziału jest korzystanie z firmowej platformy e-learningowej w celach zawodowych.
Nie zwlekaj!
Badanie trwa tylko w dniach 1-11 października 2024 roku. Im więcej odpowiedzi uzyskamy, tym bardziej reprezentatywne będą wnioski, które posłużą do kształtowania przyszłości edukacji online. Twoje zdanie ma ogromne znaczenie – każda opinia przybliża nas do tworzenia nowoczesnych, przyjaznych użytkownikowi platform e-learningowych.
Dołącz do nas już teraz i weź udział w badaniu! Wspólnie możemy ulepszyć narzędzia, z których korzystają miliony osób na całym świecie.
Może zainteresują Cię także
Nowy sezon, nowe trendy – Podsumowanie wrześniowych konferencji e-commerce
Targi eHandlu: Głosuj na prelekcję Marcina Lipca i poznaj tajemnice pricingu w e-commerce!
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności