-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Plebiscyt Loyalty Awards organizowany jest co roku, w ramach Poland & CEE Customer Loyalty Summit. To największe wydarzenie dla społeczności lojalnościowej w Polsce. Nagrody przyznawane przez profesjonalistów ds. zarządzania relacjami i budowania lojalności, są podzielone na 6 różnych kategorii. W tym roku aż dwie statuetki trafiły do naszego Klienta, Costa Coffee.
Zaprojektowanie mechanizmu programu, a następnie jego stała obsługa leżą po stronie Motivation Direct. „Coffee Club” opiera się na zbieraniu przez użytkowników „ziarenek” kawy, które przyznawane są za różne aktywności, między innymi za dokonanie zakupu, polecenie kawiarni znajomym, itp. Zebrane punkty są wymieniane na atrakcyjne rabaty cenowe czy vouchery na kawę.
Agencja Ideo była odpowiedzialna za platformę obsługującą program lojalnościowy. Do naszych zadań należało między innymi przeniesienie do nowego systemu dotychczasowych kont użytkowników oraz zintegrowanie programu z kasami fiskalnymi wszystkich kawiarni Costa Coffee. Wykorzystywane w ramach platformy zaawansowane mechanizmy analityczne pozwalają na przygotowywanie ofert, które dostosowane są do potrzeb poszczególnych konsumentów.
„Przeniesienie programu lojalnościowego z poziomu plastikowych kart do aplikacji mobilnej to ukłon w stronę użytkowników, którzy na co dzień korzystają z możliwości, jakie daje technologia mobilna. Wdrożenie uatrakcyjniło program oraz pozwoliło na łatwiejszą jego obsługę.” podsumowuje Karol Dragan, digital & loyalty project manager w Costa Coffee Polska.
Szczególnie ważnym wyróżnieniem w kontekście wdrożonej przez Ideo platformy jest kategoria The best loyalty programme / activities in services (B2C). Nagroda ta świadczy o wysokich kompetencjach, jakimi podczas realizacji zlecenia dla Costa Coffee, wykazali się nasi specjaliści.
„W projekcie korzystaliśmy z platformy .NET Core, która wspiera tworzenie aplikacji oraz z biblioteki Vue.js, która daje możliwość projektowania interaktywnych komponentów stron www. Z kolei posłużenie się praktyką programistyczną Continuous Delivery zapewnia sprawne publikowanie i aktualizowanie platformy na środowisku produkcyjnym. To znacznie skraca szereg procesów i ułatwia naszą pracę. Cały czas zapewniamy również wsparcie techniczne programu” – mówi Krzysztof Kawalec, Dyrektor IT w Ideo.
Gala rozdania nagród Loyalty Awards miała miejsce na zakończenie pierwszego dnia Customer Loyalty Summit 2019, 11 kwietnia, w Krakowie.