Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

Nagrody Loyalty Awards dla programu lojalnościowego Costa Coffee

Program „Coffee Club” otrzymał wyróżnienie w dwóch kategoriach „The best loyalty programme / activities in services (B2C)” oraz „The best new loyalty programme / activities of the year 2018”.

Plebiscyt Loyalty Awards organizowany jest co roku, w ramach Poland & CEE Customer Loyalty Summit. To największe wydarzenie dla społeczności lojalnościowej w Polsce. Nagrody przyznawane przez profesjonalistów ds. zarządzania relacjami i budowania lojalności, są podzielone na 6 różnych kategorii. W tym roku aż dwie statuetki trafiły do naszego Klienta, Costa Coffee.

Zaprojektowanie mechanizmu programu, a następnie jego stała obsługa leżą po stronie Motivation Direct. „Coffee Club” opiera się na zbieraniu przez użytkowników „ziarenek” kawy, które przyznawane są za różne aktywności, między innymi za dokonanie zakupu, polecenie kawiarni znajomym, itp. Zebrane punkty są wymieniane na atrakcyjne rabaty cenowe czy vouchery na kawę.

Agencja Ideo była odpowiedzialna za platformę obsługującą program lojalnościowy. Do naszych zadań należało między innymi przeniesienie do nowego systemu dotychczasowych kont użytkowników oraz zintegrowanie programu z kasami fiskalnymi wszystkich kawiarni Costa Coffee. Wykorzystywane w ramach platformy zaawansowane mechanizmy analityczne pozwalają na przygotowywanie ofert, które dostosowane są do potrzeb poszczególnych konsumentów.

Przeniesienie programu lojalnościowego z poziomu plastikowych kart do aplikacji mobilnej to ukłon w stronę użytkowników, którzy na co dzień korzystają z możliwości, jakie daje technologia mobilna. Wdrożenie uatrakcyjniło program oraz pozwoliło na łatwiejszą jego obsługę.” podsumowuje Karol Dragan, digital & loyalty project manager w Costa Coffee Polska.

Szczególnie ważnym wyróżnieniem w kontekście wdrożonej przez Ideo platformy jest kategoria The best loyalty programme / activities in services (B2C). Nagroda ta świadczy o wysokich kompetencjach, jakimi podczas realizacji zlecenia dla Costa Coffee, wykazali się nasi specjaliści.

W projekcie korzystaliśmy z platformy .NET Core, która wspiera tworzenie aplikacji oraz z biblioteki Vue.js, która daje możliwość projektowania interaktywnych komponentów stron www. Z kolei posłużenie się praktyką programistyczną Continuous Delivery zapewnia sprawne publikowanie i aktualizowanie platformy na środowisku produkcyjnym. To znacznie skraca szereg procesów i ułatwia naszą pracę. Cały czas zapewniamy również wsparcie techniczne programu” – mówi Krzysztof Kawalec, Dyrektor IT w Ideo.

Gala rozdania nagród Loyalty Awards miała miejsce na zakończenie pierwszego dnia Customer Loyalty Summit 2019, 11 kwietnia, w Krakowie.

Może zainteresują Cię także

Biznesowy Lunch z e-commerce

21 marca 2019
Spotkanie dedykowane dla profesjonalistów, przedsiębiorców i menadżerów. Chcemy dostarczać cenną wiedzę i inspiracje, które pomogą usprawnić uczestnikom rozwijanie tego kanału sprzedaży.

Serwis produktowy dla Bien-Air Dental

20 marca 2019
W ramach kontynuacji współpracy ze szwajcarskim producentem sprzętu medycznego Bien-Air, przygotowaliśmy kolejny serwis produktowy.

Zapraszamy na bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas