Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce

Dedykowana platforma zarządzająca programem lojalnościowym Costa Coffee

Costa Coffee Polska S.A. to polski operator drugiej co do wielkości na świecie, sieci kawiarni. Posiada ponad 3 tysiące punktów w 30 krajach, z czego więcej niż połowa funkcjonuje w Wielkiej Brytanii. Bariści Costa Coffee stale podnoszą swoje umiejętności, biorąc udział w cyklicznych Akademiach Kawowych. Najlepsi z nich regularnie startują w międzynarodowych konkursach baristycznych.

Zadania i cele

Dla Klienta stworzyliśmy dedykowaną platformę obsługującą program lojalnościowy, dostępny dla konsumentów z poziomu aplikacji mobilnej oraz strony internetowej. Projekt ma na celu wyeliminowanie dotychczas używanych plastikowych kart oraz zwiększenie atrakcyjności programu.

Dedykowana platforma lojalnościowa pozwalająca na sprawną obsługę dziesiątek tysięcy transakcji dziennie.

Uczestnicy starego programu, podczas rejestracji mogą przenieść na swoje konto wcześniej zdobyte punkty. Intuicyjny program lojalnościowy umożliwia zbieranie wirtualnych „ziarenek kawy”, które później zamieniają się w vouchery na napoje. Kupujący otrzymują jedno ziarenko za każdy produkt objęty promocją. Następnie mogą odbierać nagrody podając sprzedawcy QR kod, wygenerowany automatycznie w aplikacji mobilnej.

Administratorzy systemu mają możliwość tworzenia własnych promocji, kuponów zniżkowych od partnerów, voucherów na produkty sezonowe, wyznaczania happy hour czy też przydzielania klientom nagród specjalnych np. z okazji ich urodzin. Program obsługuje również pracowników kawiarni.

Na podstawie zgromadzonych danych i parametrów na temat aktywności uczestników programu, administratorzy mogą tworzyć dedykowane promocje. Np. wyodrębnić klientów często w zadanym okresie odwiedzających kawiarnie i nagrodzić ich specjalną promocją. Z drugiej strony można przesłać kupon rabatowy osobom, które już dawno nie pojawiły się w kawiarni. Daje to możliwość targetowania promocji w dowolny sposób i aktywowania klientów należących do określonych grup wiekowych. Co za tym idzie, mogą powstać dedykowane oferty np. dla uczniów czy studentów.

System obsługujący program lojalnościowy jest zintegrowany z kasami fiskalnymi kawiarni. Daje to pewność prawidłowego naliczania punktów i rabatów dla uczestników programu.

Podczas realizacji korzystaliśmy m.in. z platformy .NET Core wspierającej tworzenie aplikacji oraz biblioteki Vue.js umożliwiającej projektowanie interaktywnych komponentów stron www. Posłużyliśmy się również praktyką programistyczną – Continuous Delivery. Polega ona na budowaniu oprogramowania w taki sposób, że może ono zostać opublikowane i zaktualizowane na środowisku produkcyjnym w dowolnej chwili.

W ramach współpracy zapewniamy stałe wsparcie techniczne systemu obsługującego program.

Główne korzyści dla Klienta
  • Intuicyjny i atrakcyjny dla klientów program lojalnościowy,
  • migracja uczestników starego programu,
  • możliwość segmentacji użytkowników i tworzenia specjalnych promocji,
  • integracja systemu z kasami fiskalnymi,
  • dostęp do programu poprzez aplikację mobilną i portal internetowy,
  • stałe wsparcie techniczne programu.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas