Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

Program lojalnościowy dla Arysta LifeScience Polska

Arysta LifeScience jest obecna na polskim rynku od ponad 45 lat. W swojej ofercie posiada m.in.: środki do produkcji roślinnej, farmaceutyki, leki weterynaryjne, komponenty chemiczne i kosmetyki. Centrala Arysta LifeScince mieści się w Tokio.

Zadania i cele

Współpracę z Arysta LifeScince rozpoczęliśmy, gdy firma przygotowywała się do wdrożenia trzeciej edycji programu „Samurai”. Klient, bardzo dobrze oceniając poziom naszej pracy, zdecydował się na nawiązanie stałej współpracy. Obecnie pomagamy w organizacji kolejnej - szóstej już edycji programu.

Ideo nawiązało stałą współpracę z Arysta LifeScience we wdrażaniu programu „Samurai”, którego zasady są tak sformułowane, aby stymulować sprzedaż wybranych preparatów firmy.

Wszystkie odsłony „Samurai” miały na celu umocnienie pozytywnych relacji z partnerami handlowymi spółki. Zasady programu zostały sformułowane tak, aby stymulować sprzedaż wybranych preparatów Arysta LifeScience. Zadaniem partnerów handlowych jest rejestracja zakupów w dedykowanym systemie informatycznym, który przelicza je na punkty za aktywność. Dodatkowe punkty można zdobyć również za zakup produktów objętych akcjami promocyjnymi w czasie trwania konkursu.

Wykonawcą programu lojalnościowego jest firma Motivation Direct, ściśle związana z Ideo Sp. z o.o.

Główne korzyści dla Klienta
  • Budowanie długotrwałych relacji z partnerami handlowymi,
  • dotarcie do najbardziej atrakcyjnych z punktu widzenia firmy odbiorców,
  • stymulacja zakupu określonych preparatów Arysta LifeScience.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas