Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Program lojalnościowy dla Arysta LifeScience Polska

Arysta LifeScience jest obecna na polskim rynku od ponad 45 lat. W swojej ofercie posiada m.in.: środki do produkcji roślinnej, farmaceutyki, leki weterynaryjne, komponenty chemiczne i kosmetyki. Centrala Arysta LifeScince mieści się w Tokio.

Zadania i cele

Współpracę z Arysta LifeScince rozpoczęliśmy, gdy firma przygotowywała się do wdrożenia trzeciej edycji programu „Samurai”. Klient, bardzo dobrze oceniając poziom naszej pracy, zdecydował się na nawiązanie stałej współpracy. Obecnie pomagamy w organizacji kolejnej - szóstej już edycji programu.

Ideo nawiązało stałą współpracę z Arysta LifeScience we wdrażaniu programu „Samurai”, którego zasady są tak sformułowane, aby stymulować sprzedaż wybranych preparatów firmy.

Wszystkie odsłony „Samurai” miały na celu umocnienie pozytywnych relacji z partnerami handlowymi spółki. Zasady programu zostały sformułowane tak, aby stymulować sprzedaż wybranych preparatów Arysta LifeScience. Zadaniem partnerów handlowych jest rejestracja zakupów w dedykowanym systemie informatycznym, który przelicza je na punkty za aktywność. Dodatkowe punkty można zdobyć również za zakup produktów objętych akcjami promocyjnymi w czasie trwania konkursu.

Wykonawcą programu lojalnościowego jest firma Motivation Direct, ściśle związana z Ideo Sp. z o.o.

Główne korzyści dla Klienta
  • Budowanie długotrwałych relacji z partnerami handlowymi,
  • dotarcie do najbardziej atrakcyjnych z punktu widzenia firmy odbiorców,
  • stymulacja zakupu określonych preparatów Arysta LifeScience.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*