Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Nowoczesny serwis wizerunkowy dla Sanok Rubber

Sanok Rubber Company S.A. jest jednym z europejskim liderów w branży technologii chemicznej. Spółka zajmuje się produkcją specjalistycznych surowców gumowych, stosowanych w sektorze motoryzacyjnym, farmaceutycznym, rolniczym oraz budowlanym. Wieloletnia tradycja oraz ugruntowana pozycja na rynku, pozwala na stały rozwój przedsiębiorstwa.

Zadania i cele

Sanok Rubber Company S.A po rebrandingu przyjął nowy kierunek rozwoju wizerunkowego. Uruchomienie nowej wersji serwisu internetowego stało się kluczowym krokiem w kierunku poprawy pozycjonowania odświeżonej marki.

Projekt obejmował opracowanie graficzne oraz zaprojektowanie intuicyjnego interfejsu.

Nowy serwis pełni rolę narzędzia komunikacji korporacyjnej, ale jest również wsparciem stymulującym rozwój biznesu. Na stronie zaimplementowaliśmy rozwiązanie usprawniające funkcjonowanie organizacji w obszarze HR oraz relacji inwestorskich. Rozbudowana logika systemu umożliwia efektywną pracę nad strukturą i układem treści umieszczonych w obrębie stron internetowych przedsiębiorstwa oraz spółek partnerskich.

Ze względu na obecność firmy na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, bardzo duży nacisk położony został na stworzenie strefy relacji inwestorskich. Znalazł się w niej między innymi użyteczny dla inwestorów zestaw wskaźników ekonomicznych, umożliwiający monitorowanie wyników finansowych spółki w czasie rzeczywistym.

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesny i responsywny layout,
  • narzędzie kształtowania świadomości finansowej dla akcjonariuszy,
  • narzędzie usprawniające zarządzanie zasobami w procesach rekrutacyjnych,
  • nośnik komunikacji marketingowej spółki,
  • źródło bieżących informacji o spółce.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*