Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Platforma sprzedażowa B2C + B2B dla Apollo

Apollo Sp. z o.o. jest jednym z liderów branży IT. Swoją markę od ponad 18 lat buduje na długofalowych relacjach, opartych na wysokiej jakości świadczonych usług. Dostarcza produkty największych światowych producentów. Dzięki doświadczeniu, dużej wiedzy i pasji pracowników, Apollo zapewnia wysoką jakość obsługi i satysfakcję z dokonanych zakupów.

Zadania i cele

Projekt został wdrożony w oparciu o autorski system Edito CMS. Zaprojektowaliśmy rozbudowany sklep internetowy posiadający dedykowany mechanizm automatyzacji obsługi zamówień zintegrowany m.in. z systemem Subiekt GT oraz systemami dostawców.

Rozbudowana platforma sprzedażowa łączącą sklep internetowy i narzędzia do obsługi klientów B2B.

W celu usprawnienia obsługi i wysyłki dużej ilości zamówień zintegrowaliśmy system z szeregiem systemów firm dostawczych i kurierskich. Są to: Pocztex, Poczta Polska, Kurier 24, Kurier 48, INPOST oraz DPD. Rozwiązanie to pozwala na sprawne tworzenie listów przewozowych oraz zapewnia spójność i poprawność danych teleadresowych. Aplikacja ułatwia zarządzanie wysyłką oraz śledzenie dostarczeń i ewentualnych zwrotów. Przełożyło się to na zadowolenie klientów.

W sklepie wprowadziliśmy także mechanizm cen psychologicznych, który automatycznie dostosowuje ceny, zwiększając ich atrakcyjność poprzez wpływanie na podświadomość klientów. Administrator ma także możliwość samodzielnego modyfikowania i dostosowywania cen produktów w każdym momencie.

Integracja sklepu z systemami magazynowymi producentów i dostawców pozwala na publikowanie danych o realnej dostępności, czasach dostawy i cenach towarów. Dzięki temu oferta produktowa w sklepie internetowym jest większa, niż fizycznie w magazynie u Klienta. Jednocześnie rzetelna informacja o warunkach zakupu i dostawy pozytywnie wpływa na decyzje zakupowe klientów sklepu.

Główne korzyści dla Klienta
  • Sklep online rozszerzony o liczne funkcjonalności dedykowane,
  • liczne integracje z systemami zewnętrznymi,
  • dedykowany mechanizm usprawniający obsługę zamówień,
  • system cen psychologicznych i reguł cenowych,
  • integracja ze stanami magazynowymi dostawców.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*