
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Apollo Sp. z o.o. jest jednym z liderów branży IT. Swoją markę od ponad 18 lat buduje na długofalowych relacjach, opartych na wysokiej jakości świadczonych usług. Dostarcza produkty największych światowych producentów. Dzięki doświadczeniu, dużej wiedzy i pasji pracowników, Apollo zapewnia wysoką jakość obsługi i satysfakcję z dokonanych zakupów.
Zadania i cele
Projekt został wdrożony w oparciu o autorski system Edito CMS. Zaprojektowaliśmy rozbudowany sklep internetowy posiadający dedykowany mechanizm automatyzacji obsługi zamówień zintegrowany m.in. z systemem Subiekt GT oraz systemami dostawców.
Rozbudowana platforma sprzedażowa łączącą sklep internetowy i narzędzia do obsługi klientów B2B.
W celu usprawnienia obsługi i wysyłki dużej ilości zamówień zintegrowaliśmy system z szeregiem systemów firm dostawczych i kurierskich. Są to: Pocztex, Poczta Polska, Kurier 24, Kurier 48, INPOST oraz DPD. Rozwiązanie to pozwala na sprawne tworzenie listów przewozowych oraz zapewnia spójność i poprawność danych teleadresowych. Aplikacja ułatwia zarządzanie wysyłką oraz śledzenie dostarczeń i ewentualnych zwrotów. Przełożyło się to na zadowolenie klientów.
W sklepie wprowadziliśmy także mechanizm cen psychologicznych, który automatycznie dostosowuje ceny, zwiększając ich atrakcyjność poprzez wpływanie na podświadomość klientów. Administrator ma także możliwość samodzielnego modyfikowania i dostosowywania cen produktów w każdym momencie.
Integracja sklepu z systemami magazynowymi producentów i dostawców pozwala na publikowanie danych o realnej dostępności, czasach dostawy i cenach towarów. Dzięki temu oferta produktowa w sklepie internetowym jest większa, niż fizycznie w magazynie u Klienta. Jednocześnie rzetelna informacja o warunkach zakupu i dostawy pozytywnie wpływa na decyzje zakupowe klientów sklepu.
Główne korzyści dla Klienta
- Sklep online rozszerzony o liczne funkcjonalności dedykowane,
- liczne integracje z systemami zewnętrznymi,
- dedykowany mechanizm usprawniający obsługę zamówień,
- system cen psychologicznych i reguł cenowych,
- integracja ze stanami magazynowymi dostawców.