
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Webstarfestival od 11 lat wyróżnia najlepsze strony internetowe. W tegorocznej edycji serwis BRW.com.pl został uznany za najlepszy w kategorii „Dom i Ogród”. To już kolejna nagroda, jaką Black Red White w ostatnim czasie otrzymuje za sklep internetowy.
Jury konkursu skupia najwybitniejszych przedstawicieli polskiego przemysłu internetowego. Oceniając zgłoszone serwisy, kierują się istotnymi z punktu widzenia odbiorcy kryteriami takimi jak zawartość, funkcjonalność, wygląd graficzny, struktura i nawigacja, innowacyjność, prezencja wizerunkowa oraz celami, dla których serwis został stworzony. Oceny te poddawane są weryfikacji firmy audytorskiej KPMG, która zatwierdza ostateczne wyniki konkursu.
W listopadzie sklep został nagrodzony w III edycji konkursu e-Commerce Polska awards. Został wtedy laureatem w grupie średnich i dużych sklepów, w kategorii Design Roku. |
BRW.com.pl łączy w sobie charakter wizerunkowy i sprzedażowy. Najważniejszym zadaniem serwisu jest atrakcyjna prezentacja produktów oraz pomoc w znalezieniu mebli i dodatków dekoracyjnych odpowiednich dla każdego wnętrza. Połączenie wysokiej jakości zdjęć z bogatą bazą inspiracji pomaga w podjęciu decyzji nawet najbardziej wymagającym klientom. Co istotne – serwis zapewnia pełną funkcjonalność także dla użytkowników urządzeń mobilnych. Za wdrożenie i stałą rozbudowę serwisu odpowiada agencja interaktywna Ideo.
"Od chwili podjęcia decyzji, by mocniej zaznaczyć obecność w internecie, Black Red White inwestuje w liczne działania budujące pozycję marki w tym medium. Dzięki tak przyjętej strategii działania kanał e-commerce jest stale rosnącym źródłem przychodów Grupy. Nie bez znaczenia jest tu wysoka jakość serwisu internetowego brw.com.pl, który tworzymy i rozwijamy we współpracy ze specjalistami z Ideo. Ich aktywne i pełne pomysłów podejście pozwala wspólnie budować nasz wizerunek w sieci." podsumowuje Magdalena Grzegorczyk Menedżer ds. E-Commerce w Black Red White.
Może zainteresują Cię także
Aplikacja dla ThyssenKrupp Energostal S.A.
Przedświąteczne Warsztaty Choinkowe 2015