Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce
Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce
Wróć do menu głównego
-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Zespół Ideo będzie uczestniczyć w nadchodzącej konferencji III E-Commerce Challenge 2024, istotnym wydarzeniu dla sektora e-retail. Oto, co musisz wiedzieć o tym strategicznym forum:
- Data i miejsce: Konferencja odbędzie się 22-23 maja 2024 roku w Warszawie.
- Główne tematy: Konferencja skupi się na kluczowych wyzwaniach i trendach w branży e-commerce, takich jak lojalność klientów w erze AI, wyzwania związane z kosztami zwrotów, darmowa dostawa, a także rosnąca rola re-commerce i marketplace'ów.
- Cel wydarzenia: III E-Commerce Challenge jest platformą do networkingu, wymiany wiedzy i doświadczeń między liderami branży. Uczestnicy będą mieli okazję do uczestnictwa w różnorodnych sesjach dyskusyjnych, case studies oraz specjalnych strefach problem solving.
- Znaczący prelegenci: Wśród mówców znajdą się znaczące postaci z branży, takie jak Cui He z SHEIN, Daria Szajnar z DUKA INTERNATIONAL czy Tomasz Szagdaj z ITAKA, co zapewni bogate źródło perspektyw i ekspertyz.
- Networking: Organizatorzy zaplanowali wiele okazji do nawiązywania kontaktów, w tym specjalne śniadanie networkingowe oraz wieczorne koktajle.
Udział w tej konferencji to wyjątkowa okazja do zaprezentowania naszych rozwiązań, wymiany doświadczeń z innymi graczami na rynku oraz zdobycia nowych inspiracji do dalszego rozwoju naszych produktów i usług. Ponadto, obecność Ideo jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w rozwój branży e-commerce i dążenie do bycia na czele innowacji i doskonałości operacyjnej.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych, aby dołączyli do nas i wspólnie z nami tworzyli przyszłość e-commerce!
Może zainteresują Cię także
Spotkajmy się na konferencji Cross-Border E-commerce 2024!
8
maja
2024
Jesteśmy Partnerem konferencji Cross-Border E-commerce, która odbędzie się już 16 maja w Warszawie.
Ideo na Meet Commerce 2024!
8
kwietnia
2024
Już 15 kwietnia, Zespół Ideo weźmie udział w konferencji Meet Commerce (Airport Hotel Okęcie, Warszawa)!