-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Dni 7 - 9 czerwca 2005 r. w Kraśniku upłynęły pod znakiem Public Relations. A wszystko za sprawą Konferencji, zorganizowanej przez Związek Miast Polskich, Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Urząd Miasta Kraśnika.
Mieliśmy możliwość uczestniczenia w niej na wszystkich polach zainteresowań. Takie wydarzenie jak kraśnickie spotkanie stanowi znakomitą możliwość zawierania kontaktów, wymiany poglądów i doświadczeń, a także przyczynia się do wzrostu świadomości osób odpowiedzialnych za komunikację urzędów ze społeczeństwem.
Obecnie PR przestaje już być jedynie magicznym słowem o bliżej nieokreślonym znaczeniu i zastosowaniu. Upraszczając jego rozumienie można uznać public relations za dbanie o wizerunek osoby, jednostki, firmy, organizacji. Coraz częściej pojęcie to może być kojarzone z administracją, gdyż instytucja publiczna musi funkcjonować w służbie społeczeństwu. Wiąże się z tym nierozerwalnie dążenie władz oraz pracowników jednostek administracji publicznej do propagowania urzędu, jako przyjaznej i pomocnej organizacji. Należy zatem propagować wiedzę i praktykę odnośnie stosowania technik PR również przez urzędy w celu ich lepszej komunikacji z otoczeniem, którym jest społeczność lokalna.
Podczas pierwszego dnia wzięliśmy czynny udział we wzajemnym przekazywaniu wiedzy i doświadczeń. W naszym wystąpieniu na temat: "Technologia internetowa warunkiem sprawnej komunikacji na płaszczyźnie Urząd - Obywatel" nakreśliliśmy proces komunikowania pomiędzy pracownikami jednostek administracji publicznej a społeczeństwem. Zaprezentowaliśmy tendencje, jakie kształtują się w obszarze kontaktów na tej płaszczyźnie. Uznaliśmy informatyzację za najważniejszy czynnik rozwoju oraz poprawy sprawności obsługi klienta, który przychodzi do urzędu w celu załatwienia różnorodnych spraw.
Dla uczestników Konferencji zorganizowaliśmy konkurs, w którym nagrodę stanowił ufundowany przez Ideo system Edito CMS. Losowanie oraz wręczenie nagrody odbyło się podczas drugiej wieczornej imprezy integracyjnej. Zwycięzcą konkursu został Urząd Miasta Kielce. Serdecznie gratulujemy!
Może zainteresują Cię także
LOGITO w PWiK Częstochowa S.A.
i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna.