Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Ideo sponsorem Konferencji Public Relations w samorządzie

II Ogólnopolska Konferencja Public Relations w Samorządzie dobiegła końca. Trzy dni Konferencji obfitowały w nawiązywanie kontaktów, wymianę doświadczeń specjalistów oraz stworzyły szansę rozwoju PR-u samorządowego.

 Dni 7 - 9 czerwca 2005 r. w Kraśniku upłynęły pod znakiem Public Relations. A wszystko za sprawą Konferencji, zorganizowanej przez Związek Miast Polskich, Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Urząd Miasta Kraśnika.

Mieliśmy możliwość uczestniczenia w niej na wszystkich polach zainteresowań. Takie wydarzenie jak kraśnickie spotkanie stanowi znakomitą możliwość zawierania kontaktów, wymiany poglądów i doświadczeń, a także przyczynia się do wzrostu świadomości osób odpowiedzialnych za komunikację urzędów ze społeczeństwem.

Obecnie PR przestaje już być jedynie magicznym słowem o bliżej nieokreślonym znaczeniu i zastosowaniu. Upraszczając jego rozumienie można uznać public relations za dbanie o wizerunek osoby, jednostki, firmy, organizacji. Coraz częściej pojęcie to może być kojarzone z administracją, gdyż instytucja publiczna musi funkcjonować w służbie społeczeństwu. Wiąże się z tym nierozerwalnie dążenie władz oraz pracowników jednostek administracji publicznej do propagowania urzędu, jako przyjaznej i pomocnej organizacji. Należy zatem propagować wiedzę i praktykę odnośnie stosowania technik PR również przez urzędy w celu ich lepszej komunikacji z otoczeniem, którym jest społeczność lokalna.

Podczas pierwszego dnia wzięliśmy czynny udział we wzajemnym przekazywaniu wiedzy i doświadczeń. W naszym wystąpieniu na temat: "Technologia internetowa warunkiem sprawnej komunikacji na płaszczyźnie Urząd - Obywatel" nakreśliliśmy proces komunikowania pomiędzy pracownikami jednostek administracji publicznej a społeczeństwem. Zaprezentowaliśmy tendencje, jakie kształtują się w obszarze kontaktów na tej płaszczyźnie. Uznaliśmy informatyzację za najważniejszy czynnik rozwoju oraz poprawy sprawności obsługi klienta, który przychodzi do urzędu w celu załatwienia różnorodnych spraw.

Dla uczestników Konferencji zorganizowaliśmy konkurs, w którym nagrodę stanowił ufundowany przez Ideo system Edito CMS. Losowanie oraz wręczenie nagrody odbyło się podczas drugiej wieczornej imprezy integracyjnej. Zwycięzcą konkursu został Urząd Miasta Kielce. Serdecznie gratulujemy!

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

LOGITO w PWiK Częstochowa S.A.

9 czerwca 2005
Wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów w Przedsiębiorstwie Wodociągów
i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna.

Prezentacja multimedialna dla Black Red White S.A.

11 maja 2005
Ukończyliśmy prace nad prezentacją multimedialną firmy Black Red White