
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Dni 7 - 9 czerwca 2005 r. w Kraśniku upłynęły pod znakiem Public Relations. A wszystko za sprawą Konferencji, zorganizowanej przez Związek Miast Polskich, Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Urząd Miasta Kraśnika.
Mieliśmy możliwość uczestniczenia w niej na wszystkich polach zainteresowań. Takie wydarzenie jak kraśnickie spotkanie stanowi znakomitą możliwość zawierania kontaktów, wymiany poglądów i doświadczeń, a także przyczynia się do wzrostu świadomości osób odpowiedzialnych za komunikację urzędów ze społeczeństwem.
Obecnie PR przestaje już być jedynie magicznym słowem o bliżej nieokreślonym znaczeniu i zastosowaniu. Upraszczając jego rozumienie można uznać public relations za dbanie o wizerunek osoby, jednostki, firmy, organizacji. Coraz częściej pojęcie to może być kojarzone z administracją, gdyż instytucja publiczna musi funkcjonować w służbie społeczeństwu. Wiąże się z tym nierozerwalnie dążenie władz oraz pracowników jednostek administracji publicznej do propagowania urzędu, jako przyjaznej i pomocnej organizacji. Należy zatem propagować wiedzę i praktykę odnośnie stosowania technik PR również przez urzędy w celu ich lepszej komunikacji z otoczeniem, którym jest społeczność lokalna.
Podczas pierwszego dnia wzięliśmy czynny udział we wzajemnym przekazywaniu wiedzy i doświadczeń. W naszym wystąpieniu na temat: "Technologia internetowa warunkiem sprawnej komunikacji na płaszczyźnie Urząd - Obywatel" nakreśliliśmy proces komunikowania pomiędzy pracownikami jednostek administracji publicznej a społeczeństwem. Zaprezentowaliśmy tendencje, jakie kształtują się w obszarze kontaktów na tej płaszczyźnie. Uznaliśmy informatyzację za najważniejszy czynnik rozwoju oraz poprawy sprawności obsługi klienta, który przychodzi do urzędu w celu załatwienia różnorodnych spraw.
Dla uczestników Konferencji zorganizowaliśmy konkurs, w którym nagrodę stanowił ufundowany przez Ideo system Edito CMS. Losowanie oraz wręczenie nagrody odbyło się podczas drugiej wieczornej imprezy integracyjnej. Zwycięzcą konkursu został Urząd Miasta Kielce. Serdecznie gratulujemy!
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
Może zainteresują Cię także
LOGITO w PWiK Częstochowa S.A.
i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna.