
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
W ostatnich dniach września w Rzeszowie odbyła się druga edycja konferencji Internet Beta 2010. Spotkanie to skupiło różne środowiska naukowe, ale dla każdego z nich punktem wyjścia był Internet. Przez trzy dni dyskutowano o przyszłości oraz nowych perspektywach związanych z jego wykorzystaniem w różnych branżach.
Podczas konferencji można było uczestniczyć w wystąpieniach oraz dyskusjach w kuluarach. Jedno z wystąpień poprowadził ekspert Działu Promocji w Wyszukiwarkach z Ideo - Wojciech Szymański. Zajął się on pojęciem Findability, czyli szeroko pojętej „znajdowalności” w Internecie. W swojej prelekcji przekonywał słuchaczy, że na sukces bycia znalezionym w Internecie składa się wiele elementów i żaden z nich nie może zostać pominięty.
Konferencja ta jest jednym z bardziej prestiżowych spotkań o tej tematyce. Skupia różne środowiska, dzięki czemu daje możliwość posłuchania wystąpień prelegentów z innych dziedzin oraz specjalności. Jest to zabieg celowy, który ma pozytywnie wpłynąć na różnorodność prezentowanej na konferencji wiedzy oraz różnych punktów widzenia.
Organizatorem konferencji jest Katedra Reklamy, Grafiki Komputerowej i Nowych Mediów Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Może zainteresują Cię także
Program lojalnościowy dla E.Wedel
Impreza integracyjna 2010