
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Cross-border Solutions
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
W ostatnich dniach września w Rzeszowie odbyła się druga edycja konferencji Internet Beta 2010. Spotkanie to skupiło różne środowiska naukowe, ale dla każdego z nich punktem wyjścia był Internet. Przez trzy dni dyskutowano o przyszłości oraz nowych perspektywach związanych z jego wykorzystaniem w różnych branżach.
Podczas konferencji można było uczestniczyć w wystąpieniach oraz dyskusjach w kuluarach. Jedno z wystąpień poprowadził ekspert Działu Promocji w Wyszukiwarkach z Ideo - Wojciech Szymański. Zajął się on pojęciem Findability, czyli szeroko pojętej „znajdowalności” w Internecie. W swojej prelekcji przekonywał słuchaczy, że na sukces bycia znalezionym w Internecie składa się wiele elementów i żaden z nich nie może zostać pominięty.
Konferencja ta jest jednym z bardziej prestiżowych spotkań o tej tematyce. Skupia różne środowiska, dzięki czemu daje możliwość posłuchania wystąpień prelegentów z innych dziedzin oraz specjalności. Jest to zabieg celowy, który ma pozytywnie wpłynąć na różnorodność prezentowanej na konferencji wiedzy oraz różnych punktów widzenia.
Organizatorem konferencji jest Katedra Reklamy, Grafiki Komputerowej i Nowych Mediów Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.