
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Platforma Low-code
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Misja spółki Fumbo jest tworzenie wydajnych, zaangażowanych oraz zadowolone społeczności firmowych. Z wykorzystaniem najnowszych technologii firma zaspakaja naturalną ludzką potrzebę komunikacji.
Zadania i cele
Erudion to narzędzie do komunikacji wewnętrznej w firmach, instytucjach lub każdej innej prywatnej społeczności.
Zarówno aplikacja jak i wszystkie jej funkcjonalności zostały zaprojektowane tak, by pomóc w usprawnieniu komunikacji pomiędzy członkami danej społeczności.
Na podstawie przygotowanych przez klienta projektów graficznych zaprogramowaliśmy aplikacje na Android, iPhone, iPad oraz Windows Phone 8.
Dzięki podejściu do interakcji jakie zostało zastosowane w platformie Erudion wiedza, którą dzielą się między sobą członkowie społeczności jest trwale dostępna dla innych jej uczestników, co jest szczególnie istotne w momencie pojawienia się w społeczności nowych osób.
Komunikację w organizacji wspomagają takie funkcje platformy jak między innymi:
- Posty, komentarze, możliwość określenia „sentymentu” do danej treści
- Czat (zarówno 2-osobowy jak i dla szerszej grupy osób)
- Baza wiedzy z rozbudowanym mechanizmem wyszukiwania
- Grupy otwarte dostępne dla wszystkich członków danej społeczności
- Grupy zamknięte dostępne jedynie na zaproszenie założyciela danej grupy
- Grupy zewnętrzne, do których można zaprosić osoby spoza społeczości
- Możliwość podziału treści na kategorie i nadawania jej własnych tagów
- Profile uczestników społeczności
- Lista osób aktualnie będących online
Główne korzyści dla Klienta
- Innowacyjne narzędzie do komunikacji wewnętrznej,
- wzarost przychodów firmy,
- usprawnienie komunikacji pomiędzy członkami danej społeczności,
- przywiązanie klientów do marki,
- nowoczesny wizerunek Klienta.