
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Pratt & Whitney (dawniej WSK "PZL-Rzeszów") prowadzi działalność produkcyjną, usługową, remontowo-serwisową oraz projektowo-badawczą. Przedsiębiorstwo jest wiodącym producentem komponentów lotniczych i kompletnych jednostek napędowych. Ponadto jest jeden z dwóch światowych producentów silników do samolotów F-16.
Zadania i cele
Zaprojektowany dla WSK system intranetowy oparty jest na platformie Edito, która zapewnia bezproblemową obsługę ponad 1 500 użytkowników, w tym prawie 80 administratorów poszczególnych sekcji.
Wdrożona aplikacja realnie wspiera procesy organizacyjne poprzez m.in.: system obiegu informacji, wykorzystanie narzędzi z obszaru internetPR oraz komunikacji wewnętrznej.
Do systemu zostały wdrożone takie rozwiązania jak: serwis informacyjny, system do zamawiania upominków, ankiety satysfakcji klienta, wewnętrzny e-biuletyn, baza zdjęć, baza map, rozkładów jazdy i rozkładów lotów, rezerwacja biletów, jednostki organizacyjne, baza szablonów dokumentów, wyszukiwarka, rezerwacja zasobów konferencyjnych, faq, formularz kontaktowy, giełda ogłoszeń, kalendarium, raporty, moduł pracowników, moduł prezentujący menu stołówki.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesne narzędzie usprawniające procesy biznesowe,
- intuicyjny i łatwy w obsłudze system,
- usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
- uspójnienie wizerunku firmy,
- skrócenie czasu reakcji,
- eliminacja chaosu organizacyjnego,
- wzrost efektywności pracy.