
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Pratt & Whitney (dawniej WSK "PZL-Rzeszów") prowadzi działalność produkcyjną, usługową, remontowo-serwisową oraz projektowo-badawczą. Przedsiębiorstwo jest wiodącym producentem komponentów lotniczych i kompletnych jednostek napędowych. Ponadto jest jeden z dwóch światowych producentów silników do samolotów F-16.
Zadania i cele
Zaprojektowany dla WSK system intranetowy oparty jest na platformie Edito, która zapewnia bezproblemową obsługę ponad 1 500 użytkowników, w tym prawie 80 administratorów poszczególnych sekcji.
Wdrożona aplikacja realnie wspiera procesy organizacyjne poprzez m.in.: system obiegu informacji, wykorzystanie narzędzi z obszaru internetPR oraz komunikacji wewnętrznej.
Do systemu zostały wdrożone takie rozwiązania jak: serwis informacyjny, system do zamawiania upominków, ankiety satysfakcji klienta, wewnętrzny e-biuletyn, baza zdjęć, baza map, rozkładów jazdy i rozkładów lotów, rezerwacja biletów, jednostki organizacyjne, baza szablonów dokumentów, wyszukiwarka, rezerwacja zasobów konferencyjnych, faq, formularz kontaktowy, giełda ogłoszeń, kalendarium, raporty, moduł pracowników, moduł prezentujący menu stołówki.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesne narzędzie usprawniające procesy biznesowe,
- intuicyjny i łatwy w obsłudze system,
- usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
- uspójnienie wizerunku firmy,
- skrócenie czasu reakcji,
- eliminacja chaosu organizacyjnego,
- wzrost efektywności pracy.