
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Grupa Azoty to lider branży chemicznej w Polsce, ze znaczącą pozycją w Unii Europejskiej. Posiada cztery największe zakłady chemiczne w Polsce, sześćdziesiąt innych polskich firm oraz spółek produkcyjnych z Niemiec i Senegalu. Grupa dysponuje własną infrastrukturą logistyczną oraz zapleczem badawczym, projektowym i serwisowym.
Zadania i cele
Na zlecenie Klienta Azoty Puławy wdrożyliśmy zaprojektowany od podstaw rozbudowany system intranetowy.
Celem wdrożenia była poprawa komunikacji wewnętrznej między pracownikami, łatwiejsza dystrybucja treści oraz interakcja.
Platforma została oparta o autorski system Edito CMS. Na potrzeby Klienta odzwierciedlona została w nim struktura pionów i działów. Przypisanie grupy do pracownika odbywa się w jego indywidualnym koncie. By ułatwić pracownikom codzienną pracę w systemie umożliwiliśmy automatyczne logowanie w obrębie domeny.
Platforma intranetowa pozwala publikować materiały, dokumenty czy załączać ważne pliki. Wszelkie wydarzenia firmowe prezentowane są chronologicznie w formie kalendarza, zawierając datę i tytuł z linkiem do opisu.
Narzędzie umożliwia zamieszczanie krótkich ankiet, których wyniki wykorzystywane są w procesie poznawczym oraz w realizacji oczekiwań pracowników. Z kolei moduł platformy mailingowej umożliwia zarządzanie subskrypcją oraz przygotowywanie i wysyłanie wiadomości do subskrybentów zapisanych w bazie.
W serwisie intranetowym udostępniono zaawansowaną wyszukiwarkę pełnotekstową, która jest ważnym elementem nawigacyjnym. Umożliwia szybkie dotarcie do interesującej informacji, poprzez słowa lub frazy kluczowe. Wyszukiwanie treści zostało wzbogacone o filtry: aktualności, wydarzenia, strony informacyjne, galerii, ogłoszenia. Dodatkowo w widoku wyszukiwarki umieszczony został bloki wyszukiwarki kontaktów oraz bazy dokumentów. System CMS zbiera statystyki wyszukiwanych fraz co pozwala śledzić aktualne potrzeby pracowników.
W ramach projektu Ideo przeprowadziło działania, które obejmowały:
- analizę przedwdrożeniową - określenie potrzeb i celów firmy
- wdrożenia systemu z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb Klienta
- integrację z zewnętrznymi systemami i import danych
- szkolenie dla użytkowników systemu
- wsparcie techniczne po wdrożeniu i dalszą rozbudowę systemu
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesne narzędzie usprawniające przepływ informacji,
- narzędzie do budowy społeczności,
- prowadzenie kalendarza,
- rezerwacja dostępnych zasobów firmowych,
- tworzenie bazy wiedzy,
- współpraca przy projektach.