Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Rozbudowany system komunikacji wewnętrznej dla Azoty Puławy

System komunikacji wewnętrznej 

Grupa Azoty to lider branży chemicznej w Polsce, ze znaczącą pozycją w Unii Europejskiej. Posiada cztery największe zakłady chemiczne w Polsce, sześćdziesiąt innych polskich firm oraz spółek produkcyjnych z Niemiec i Senegalu. Grupa dysponuje własną infrastrukturą logistyczną oraz zapleczem badawczym, projektowym i serwisowym.

Zadania i cele

Na zlecenie Klienta Azoty Puławy wdrożyliśmy zaprojektowany od podstaw rozbudowany system intranetowy.

Celem wdrożenia była poprawa komunikacji wewnętrznej między pracownikami, łatwiejsza dystrybucja treści oraz interakcja.

Platforma została oparta o autorski system Edito CMS. Na potrzeby Klienta odzwierciedlona została w nim struktura pionów i działów. Przypisanie grupy do pracownika odbywa się w jego indywidualnym koncie. By ułatwić pracownikom codzienną pracę w systemie umożliwiliśmy automatyczne logowanie w obrębie domeny.

Platforma intranetowa pozwala publikować materiały, dokumenty czy załączać ważne pliki. Wszelkie wydarzenia firmowe prezentowane są chronologicznie w formie kalendarza, zawierając datę i tytuł z linkiem do opisu.

Narzędzie umożliwia zamieszczanie krótkich ankiet, których wyniki wykorzystywane są w procesie poznawczym oraz w realizacji oczekiwań pracowników. Z kolei moduł platformy mailingowej umożliwia zarządzanie subskrypcją oraz przygotowywanie i wysyłanie wiadomości do subskrybentów zapisanych w bazie.

W serwisie intranetowym udostępniono zaawansowaną wyszukiwarkę pełnotekstową, która jest ważnym elementem nawigacyjnym. Umożliwia szybkie dotarcie do interesującej informacji, poprzez słowa lub frazy kluczowe. Wyszukiwanie treści zostało wzbogacone o filtry: aktualności, wydarzenia, strony informacyjne, galerii, ogłoszenia. Dodatkowo w widoku wyszukiwarki umieszczony został bloki wyszukiwarki kontaktów oraz bazy dokumentów. System CMS zbiera statystyki wyszukiwanych fraz co pozwala śledzić aktualne potrzeby pracowników.

W ramach projektu Ideo przeprowadziło działania, które obejmowały:

  • analizę przedwdrożeniową - określenie potrzeb i celów firmy
  • wdrożenia systemu z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb Klienta
  • integrację z zewnętrznymi systemami i import danych
  • szkolenie dla użytkowników systemu
  • wsparcie techniczne po wdrożeniu i dalszą rozbudowę systemu

[!--blokOpis{id=70}--!]

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesne narzędzie usprawniające przepływ informacji,
  • narzędzie do budowy społeczności,
  • prowadzenie kalendarza,
  • rezerwacja dostępnych zasobów firmowych,
  • tworzenie bazy wiedzy,
  • współpraca przy projektach.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*