-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Serwis internetowy Biura Rzecznika Praw Pacjenta
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta zostało powołane w celu nadzorowania przestrzegania praw pacjentów, a tym samym podwyższania jakości życia Polaków. Na czele biura stoi Rzecznik Praw Pacjenta, który jest odpowiedzialny, m.in. za: prowadzenie postępowań w sprawach praktyk naruszających zbiorowe prawa pacjentów oraz współpraca z organizacjami pozarządowymi, społecznymi i zawodowymi, do których celów statutowych należy ochrona praw pacjenta.
Zadania i cele
Realizacja obejmowała wykonanie projektu graficznego, zaprojektowanie architektury informacji, a także wdrożenie serwisu bpp.gov.pl oraz Biuletynu Informacji Publicznej (BIP).
Głównym celem Ideo było odświeżenie dotychczasowych witryn, poprawienie ich funkcjonalności i przejrzystości.
Aby podnieść dostępność stron zostały one przystosowane dla osób z dysfunkcjami narządów wzroku, słuchu oraz niepełnosprawnych ruchowo (system zgodny ze standardami WCAG 2.0). Ponadto przy wykorzystaniu technologii Responsive Web Design powstała także wersja przyjazna dla urządzeń mobilnych.
Obok standardowych modułów takich jak:
- strona opisowa,
- aktualności,
- archiwum aktualności,
- formularz kontaktowy/zapytań,
- dynamiczna mapa serwisu,
- wyszukiwarka,
- system banerowy,
- sonda,
- poleć serwis znajomemu,
- drukuj stronę,
- galeria zdjęć,
- statystyki Google Analitycs;
Ponadto zostały wdrożone także rozwiązania dedykowane. W serwisie bpp.gov.pl taką funkcjonalnością jest np. kalendarz z dodatkową opcją pozwalającą na zaznaczenie stałych dat imprez cyklicznych, ważnych świąt z punktu widzenia służby zdrowia oraz ich opisem. Dodatkowo w serwisie użytkownik może korzystać z wyszukiwarki wystąpień oraz słów kluczowych – te, które pochodzą z BIP mają odpowiednią adnotację. Ważną, dedykowaną funkcjonalnością, która została zaimplementowana w Biuletynie jest automatyczne tworzenie się stopki z informacjami na temat autorów i historii zmian danej treści.
Co istotne z punktu widzenia administratorów – oba serwisy zostały wdrożone w ramach jednego panelu zarządzania treścią. Dzięki temu wszystkie treści tworzone są w jednym systemie, w jednej technologii i platforma znajduje się na jednym serwerze. Ponadto rozszerzona funkcjonalność zarządzania kontami administratorskimi, pozwala w pełni opanować oba projekty i monitorować pracę poszczególnych pracowników jednostki.
Główne korzyści dla Klienta
- Responsywy design,
- serwis dostosowany do szerokiego grona użytkowników, w tym osób niedowidzących,
- szybki i łatwy dostęp do informacji za pomocą wewnętrznej wyszukiwarki,
- funkcjonalny i estetyczny serwis,
- przejrzysty układ treści oraz minimalistyczna grafika, która wzbudza zaufanie,
- odświeżenie wizerunku Biura Rzecznika Praw Pacjenta w oczach Internautów,
- intuicyjny w obsłudze CMS,
- kontrola czasu pracy użytkowników aktualizujących treści.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.