
-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Narzędzia PIM
- Platformy sprzedażowe B2B
- SmartPrice
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Serwis internetowy dla IBCS Polska


IBCS Poland Sp. z o.o. zajmuje się integracją rozwiązań informatycznych, pozwalających zachować przedsiębiorstwom pełną mobilność nie tylko działań logistycznych i magazynowych, lecz również sprzedaży. Przedsiębiorstwo wchodzi w skład międzynarodowej grupy IBCS Group.
Zadania i cele
Rozwiązania zaimplementowane w serwisie to m.in: czat umożliwiający uzyskanie informacji bądź porad z ekspertem firmy oraz usprawnienie mechanizmu pobierania plików. Użytkownik po podaniu swojego adresu e-mail może pobrać pliki bezpośrednio na swoją skrzynkę pocztową. Tego typu rozwiązanie pozwala firmie na budowanie bazy danych z adresami Klientów zainteresowanych jej działalnością.
Do głównych działań przy wykonaniu projektu należało odświeżenie wizerunku firmy, aktualizacja wprowadzonych treści, a także zaprojektowanie nowej szaty graficznej.
Ponadto, wśród rozwiązań niestandardowych, wymienić należy zaimplementowanie rozbudowanego katalogu produktów, a także case study w dziale Referencje.
Główne korzyści dla Klienta
- Atrakcyjna szata graficzna, zgodna z identyfikacją wizualną Klienta,
- serwis dostępny dla szerszej grupy odbiorców (dwie wersje językowe),
- logiczny, czytelny, zrozumiały i prosty układ treści na stronie,
- baza użytkowników potencjalnie zainteresowanych usługami Klienta,
- usprawnienie komunikacji z potencjalnymi oraz aktualnymi Klientami Spółki,
- nowoczesny wizerunek firmy w sieci.