Obejrzyj webinar"Pimcore w praktyce: Jak skutecznie zarządzać informacjami o produkcie?"

Serwis internetowy Getin Bank

Getin Bank był marką bankowości detalicznej należącą do Getin Noble Bank SA. Powstał w 2004 r. w wyniku połączenia Getin Banku z Nobel Bankiem. Świadczył usługi dla klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw, wspólnot mieszkaniowych oraz dużych korporacji. Produkty Banku dostępne były w 400 oddziałach własnych i franczyzowych oraz szerokiej sieci pośredników.

Działalność Getin Noble Bank S.A. (GNB) 3 października 2022 roku została przeniesiona do Banku BFG S.A., jednocześnie przestała funkcjonować marka "Getin Bank".

Zadania i cele

Strona internetowa została wykonana w oparciu o zaawansowany system Edito CMS, pozwalający na zarządzanie procesem zamieszczania treści w serwisie internetowym. Główną jego zaletą jest możliwość edytowania zawartości informacyjnej oraz graficznej witryny z pozycji przeglądarki internetowej.

Zlecenie obejmowało zaprojektowanie oraz development intuicyjnej platformy webowej pozwalającej na zarządzanie kilkoma serwisami informacyjnymi.

Prace nad projektem obejmowały przygotowanie architektury informacji z podziałem na sekcje, uwzględniające aspekty web usability. W serwisie wdrożony został szereg funkcjonalności dedykowanych:

  • Wyszukiwarka portalowa, bazująca na usłudze Elastic Search pozwalająca na dedykowaną konfigurację parametrów wyszukiwania
  • Wyszukiwarka placówek i bankomatów korzystająca z usługi Google Maps, w pełni zintegrowana z szyną danych banku
  • Kalkulatory kredytowe i oszczędnościowe: użytkownik podaje dane liczbowe pozwalające wyliczyć np. zdolność kredytową lub znaleźć zgodnie z zadeklarowanymi parametrami odpowiedni produkt z oferty bankowej
  • Formularz kontaktowy – dynamiczny system budowy formularzy pozwalający na dowolne modyfikowanie pól ich wartości i walidacji. Moduł rozbudowany jest o integrację z szyną danych banku, oraz statystyki wysyłki leadów
  • Pobieranie i prezentacja kursów walut zintegrowane z szyną danych banku
  • Centrum Dokumentów – funkcjonalność pozwalająca na agregowanie dokumentów związanych z produktami bankowymi w jednym repozytorium, wraz z możliwością określenia kategorii oraz wersji dokumentu
  • Zmienne – przygotowanie mechanizmu pozwalającego na globalne zarządzanie zmiennymi w całym serwisie
  • Zaawansowany system aranżacji i widżetów do wielokrotnego wykorzystania w obrębie www
Główne korzyści dla Klienta
  • Odświeżenie wizerunku Banku,
  • czytelna struktura informacji,
  • strona wykonana w technologii RWD,
  • różny poziom dostępów redaktorskich i publikacyjnych,
  • szkolenia dla administratorów i redaktorów serwisu,
  • zaprojektowanie wspólnej webowej platformy dla kliku serwisów bankowych,
  • znaczna poprawa jakości efektywności zarządzania treścią www.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas