Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

System intranetowy dla TNT Express

TNT Express Worldwide to międzynarodowa firma oferująca usługi kurierskie, w Polsce działająca od ponad 20 lat. Na ofertę przedsiębiorstwa składa się najszerszy wachlarz usług ekspresowych, w tym rozwiązania dla Klientów, którzy regularnie nadają skonsolidowane wysyłki do dystrybucji w obrębie krajów Europy.

Zadania i cele

Portal zawiera wszelkie informacje jakimi mogą być zainteresowani kurierzy. Stanowi łatwo dostępny niezbędnik pracy kuriera informujący o nowościach, zmianach procedur, zasadach brandowania aut, ulgach, ale i obowiązkach. Jednym słowem – portal usprawniający codzienną pracę kuriera.

Seriws pełni funkcję informacyjną dla kurierów, usprawniając ich pracę. Zbudowany na systemie Edito CMS umożliwia rozbudowę o kolejne moduły.

W serwisie, do którego dostęp mają jedynie upoważnione do tego osoby, kurierzy znajdą między innymi:

  • Opisy kontraktów specjalnych, które wymagają dodatkowy/niestandardowych działań
  • Moduł finansowo – ubezpieczeniowy, w którym prezentowane są dane dedykowane danemu przewoźnikowi włącznie z informacją o fakturach i ubezpieczeniach
  • Kalendarz ofertowania ułatwiający organizację terminowych dostaw
  • Moduł brandowania, w którym znajdują się wszelkie informacje dotyczące oznakowania aut, oferty sprzedaży, czy ulg specjalnych przysługujących kurierom
  • Szkolenia e-learningowe związane z ich codzienną pracą
  • Badania – zarówno proste ankietowe jak i bardziej zaawansowane mechanizmy testowania wiedzy kurierów
  • Elektroniczną gazetę wewnętrzną firmy TNT

[!--blokOpis{id=70}--!]

Główne korzyści dla Klienta
  • Usprawnienie przepływu obiegu informacji,
  • zwiększenie efektywności pracy kurierów,
  • wzrost zadowolenia pracowników,
  • modułowa budowa ułatwiająca rozbudowę portalu w przyszłości.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*