Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu
Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu
Wróć do menu głównego
-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
§ 1
Postanowienia Ogólne
- Organizatorem Konkursu „Podaruj prezent swojemu e-commerce: Quiz świąteczny” (dalej jako „Konkurs”) jest: Ideo sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Nad Przyrwą 13, 35-234 Rzeszów, NIP: 5170178188, REGON: 180140253, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000258459, kapitał zakładowy: 250 000 PLN, (dalej jako: „Ideo” lub „Organizator”).
- Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny, nie stanowi gry hazardowej, loterii pieniężnej ani zakładu wzajemnego.
- Regulamin określa szczegółowe zasady uczestnictwa, oceny zadania Konkursowego, przyznawania nagród oraz zarządzania danymi osobowymi Uczestników.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Konkursu lub zmiany jego warunków z ważnych powodów, w tym z powodów technicznych, prawnych lub jeśli wymaga tego bezpieczeństwo Uczestników.
- Biorąc udział w Konkursie, Uczestnik akceptuje postanowienia Regulaminu. 6. Wszelkie niezbędne informacje, formularz zgłoszeniowy oraz pozostałe szczegóły Konkursu znajdują się na stronie https://konkurs.ideo.pl/.
§ 2
Uczestnicy
- Uczestnikiem Konkursu (dalej jako: „Uczestnik”) może być pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, która w czasie trwania Konkursu wykona zadanie Konkursowe zgodnie z Regulaminem oraz przy uwzględnieniu, że podmiot gospodarczy w imieniu, którego działa Uczestnik ma siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Zgłoszenie do Konkursu dokonywane przez Uczestnika oznacza, że działa on w imieniu firmy, w której jest zatrudniony. Nagrody w Konkursie są przyznawane wyłącznie firmom reprezentowanym przez Uczestników.
- Pracownik (Uczestnik) dokonujący zgłoszenia potwierdza, że posiada zgodę swojego pracodawcy na udział w Konkursie oraz na reprezentowanie firmy w tym zakresie.
- Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy i przedstawiciele Organizatora oraz innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Konkursu na zlecenie Organizatora w szczególności ich małżonkowie, zstępni, wstępni oraz rodzeństwo.
- Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad uczciwej rywalizacji oraz zasad etyki i dobrych obyczajów.
§ 3
Zgłoszenia i Warunki Udziału
- Zgłoszenia Konkursowe są przyjmowane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego znajdującego się pod adresem https://konkurs.ideo.pl/.
- Uczestnik może zgłosić pracę Konkursową wyłącznie za pośrednictwem formularza Konkursowego znajdującego się na ww. stronie („Formularz Zgłoszeniowy”). Zgłoszenia przesyłane w inny sposób nie będą brane pod uwagę.
- Zgłoszenia Konkursowe należy wysyłać począwszy od dnia udostępnienia Konkursu tj. od dnia 06.12.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. (włącznie).
- Każde zgłoszenie Konkursowe powinno zawierać formularz zgłoszeniowy z pełnymi danymi Uczestników.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia, które nie spełnia wymogów określonych w Regulaminie lub zostało złożone po terminie określonym w §3 ust. 3.
- Spełnienie warunku uczestnictwa w Konkursie, oznacza akceptację treści Regulaminu.
- Uczestnik ma możliwość zrezygnować z udziału w Konkursie poprzez przesłanie Organizatorowi oświadczenia o rezygnacji na adres e-mail:konkurs@ideo.pl. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konkursie wyłącznie w okresie trwania Konkursu tj. od dnia 06.12.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych lub danych osób trzecich przez Uczestników. Podanie nieprawdziwych danych skutkuje odebraniem Uczestnikowi prawa do otrzymania nagrody.
- Organizator zastrzega prawo wydłużenia terminu nadsyłania zgłoszeń Konkursowych z ważnych przyczyn przez które rozumie się: (i) przesłanie liczby prac Konkursowych mniejszej niż łączna liczba nagród w pierwotnym terminie przesyłania zgłoszeń (ii) z uwagi na siłę wyższą, przez którą rozumie się niemożliwy do przewidzenia w momencie rozpoczynania Konkursu kataklizm, akt terroryzmu, społeczny lub gospodarczy kryzys uniemożliwiający normalną działalność Organizatora, wojnę, epidemię. W takim przypadku Organizator jest uprawniony do wydłużenia czasu przesyłania zgłoszeń Konkursowych oraz dokonania zmiany Regulaminu. O wydłużeniu czasu przesyłania zgłoszeń Konkursowych oraz jego przyczynie Organizator poinformuje Uczestników poprzez wysłanie korespondencji mailowej na adresy wskazane w formularzu zgłoszeniowym.
§ 4
Opis zadania Konkursowego
- Zadanie Konkursowe polega na przesłaniu przez Uczestnika Organizatorowi pisemnej odpowiedzi na 4 pytania:
1) Z jakimi wyzwaniami technologicznymi zmierzył się Twój e-commerce w bieżącym roku?;
2) W jaki sposób Twój sklep radzi sobie w okresie świątecznym, bądź wysokiego sezonu?;
3) Jakie dotychczasowe rozwiązania przyniosły w Twoim e-commerce najlepsze efekty?;
4) Czy planujesz w nadchodzącym roku inwestycje w rozwój technologiczny swojej platformy (np. automatyzacja, wdrożenie nowych systemów itp.)?
- Każdy Uczestnik może zgłosić nieograniczoną ilość prac konkursowych.
- Konkurs organizowany jest w ramach I etapu.
§ 5
Kryteria Oceniania
- Komisja Konkursowa oceniać będzie prace Konkursowe w sposób subiektywny i niezależny, według własnego indywidualnego przekonania o spełnieniu kryteriów wskazanych poniżej. Komisja Konkursowa brać będzie pod uwagę:
a) Autentyczność i zgodność zgłoszenia z Regulaminem;
b) Kreatywność i jakość;
c) Obiektywne kwestie z punktu widzenia e-commerce.
- Prace Konkursowe:
a) powinny mieć formę pliku tekstowego.
b) powinny być wynikiem osobistej twórczości Uczestnika;
c) nie mogą zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych lub treści sprzecznych z prawem;
d) nie mogą zawierać wizerunków osób trzecich;
e) nie mogą zawierać informacji poufnych, tajemnic handlowych;
f) nie mogą naruszać praw autorskich, dóbr osobistych, znaków towarowych oraz innych dóbr prawnie chronionych osób trzecich, a w szczególności nazw, logotypów, znaków graficznych i słownych.
- Organizator zastrzega, że z udziału w Konkursie będą wykluczane osoby, których prace Konkursowe naruszą wymagania określone w Regulaminie.
- Oceny prac Konkursowych dokona komisja Konkursowa powołana przez Organizatora, składająca się z 3 osób.
- Wybór laureatów przez komisję Konkursową zostanie dokonany do dnia 10.01.2025 r.
- Komisja Konkursowa, w oparciu o kryteria wskazane w Regulaminie, wybierze 3 laureatów.
- Ocena prac Konkursowych dokonana przez komisję Konkursową jest ostateczna.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany kryteriów oceny w przypadku zmiany charakteru lub zakresu Konkursu.
- Brak zgłoszeń Konkursowych spełniających wymagania niniejszego Regulaminu, a tym samym brak możliwości wyboru laureatów uprawnia Organizatora do nie rozstrzygania Konkursu.
- Laureatom nie przysługuje prawo do wymiany nagrody na nagrody innego rodzaju.
- W ramach Konkursu każdy z Laureatów jest uprawniony do odbioru wyłącznie jednej nagrody.
§ 6
Wyniki Konkursu i nagrody
- Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone w dniu 10.01.2025 r.
- Laureaci zostaną powiadomieni o wynikach Konkursu za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazane przez nich w Formularzu Zgłoszeniowym adresy kontaktowe.
- Nagrody zostaną wydane laureatom i Uczestnikom Konkursu za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazane przez nich w Formularzu Zgłoszeniowym adresy kontaktowe.
- Organizator może zmienić miejsce i formę wręczenia nagród laureatom Konkursu.
- Komisja Konkursowa dokona wyboru 3 laureatów Konkursu.
- Laureaci i Uczestnicy Konkursu otrzymają nagrodę w postaci:
1) Nagrody głównej – dla 1 laureata: w postaci audytu sklepu internetowego polegającego na analizie kluczowych obszarów sklepu internetowego tj. intuicyjności i użyteczności interfejsu (UX), szybkości działania, bezpieczeństwa oraz zgodności z najlepszymi praktykami technologicznymi o wartości 24 600,00 zł brutto.
2) Nagrody pocieszenia – dla 2 laureatów: w postaci konsultacji z ekspertem o wartości 2 460,00 zł brutto. Konsultacja z ekspertem to indywidualne spotkanie mające na celu omówienie wyzwań i potencjalnych usprawnień w działalności związanej z e-commerce. Zakres konsultacji obejmuje podstawowe obszary powiązane z e-commerce, takie jak: wskazówki dotyczące poprawy doświadczeń użytkowników na stronie sklepu, wybór narzędzi, optymalizacja techniczna sklepu, kwestie związane z integracją systemów. Konsultację przeprowadzi doświadczony specjalista z dziedziny e-commerce posiadający praktyczne doświadczenie w pracy nad projektami sklepów internetowych i udokumentowane sukcesy w tej branży. Konsultacja potrwa min. 60 minut. Spotkanie odbędzie się w formie zdalnej (przez Microsoft Teams lub inny komunikator online).
3) Nagrody Uczestnika – dla każdego Uczestnika Konkursu w postaci poradnika w formacie PDF „Migracje w e-commerce. Checklista, która pomoże uniknąć problemów”.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości nagród pocieszenia w zależności od przebiegu Konkursu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak odebrania i realizacji nagrody w przypadku, gdy laureat/ Uczestnik Konkursu podał nieprawidłowe lub nieprawdziwe dane do kontaktu lub nie udziela odpowiedzi w celu realizacji i odbioru nagród pomimo podejmowanych prób przez Organizatora.
- Laureat nie jest uprawniony do przeniesienia uprawnienia do odbioru nagrody na inny podmiot.
- Laureat nagrody oświadcza, że jest uprawniony do odbioru nagrody w imieniu reprezentowanej firmy.
- Laureaci nagród mogą zostać zobowiązani do podania niezbędnych dodatkowych danych wynikających z obowiązków podatkowych w celu odbioru nagrody.
- Nagrody w Konkursie są opodatkowane zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.
- Laureaci i Uczestnicy Konkursu są zobowiązani do samodzielnego rozliczenia i uregulowania wszelkich należnych podatków wynikających z otrzymania nagrody, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§ 7
Postępowanie reklamacyjne
- Możliwość złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom Konkursu.
- Wszelkie reklamacje i zastrzeżenia związane z Konkursem należy przesyłać e-mailem na adres: konkurs@ideo.pl. Reklamacje są przyjmowane najpóźniej do dnia 31.12.2024 r. (decyduje data wpływu wiadomości na serwer obsługujący pocztę przychodzącą Organizatora). 3. Reklamacje rozpatruje Komisja Konkursowa.
- Stanowisko Organizatora, które uwzględnia albo nie uwzględnia reklamacji/zastrzeżeń jest ostateczne i nie przysługuje od niego dalsze odwołanie.
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Uczestnika oraz wskazanie przyczyn i podstaw jej złożenia.
- Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 7 dni roboczych od ich otrzymania. Odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail, z którego zostało wysłane zgłoszenie.
§ 8
Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych Uczestników jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (adres: 35-234 Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13), która przetwarza dane osobowe Uczestników w związku z przystąpieniem przez nich do Konkursu. Szczegółowy opis zakresu i zasad przetwarzania danych osobowych został określony w załączniku nr 1 do Regulaminu.
§ 9
Oświadczenia
- Uczestnicy i Laureaci Konkursu z chwilą przesłania zgłoszenia Konkursowego wraz z pracą Konkursową udzielają Organizatorowi zgody na wykorzystanie i rozpowszechnianie prac konkursowych w celu prezentacji nagrodzonych prac konkursowych w materiałach informacyjnych i marketingowych związanych z Konkursem i jego przyszłymi edycjami oraz w działaniach promocyjnych Organizatora (w szczególności w Internecie, informacjach prasowych, na stronie www.ideo.pl oraz w social mediach Organizatora:
a) Facebook: https://www.facebook.com/ideopl;
b) Instagram: https://www.instagram.com/ideo.pl/;
c) LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ideo-sp-z-o-o-/; oraz przy kolejnych edycjach Konkursu).
- Uczestnicy zrzekają się jakiegokolwiek wynagrodzenia za korzystanie z prac zgodnie z Regulaminem, w tym w szczególności wynagrodzenia za rozpowszechnianie prac na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, prasie oraz inne przypadki publicznego udostępniania prac. Uczestnicy nie będą zgłaszać roszczeń finansowych za prezentację w mediach prac Konkursowych, które zostały przesłane celem ich udziału w Konkursie, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
§ 10
Postanowienia końcowe
- 1. W przypadku sporów decydujące będą postanowienia Regulaminu. Prawem właściwym do rozpatrywania sporów jest prawo polskie.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zakończenia Konkursu oraz pozostałych terminów, a także prawo opublikowania pracy Konkursowej w całości lub we fragmentach, w szczególności w materiałach prasowych, w wydawnictwach okolicznościowych, Internecie.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakość otrzymanych od Uczestników materiałów (w tym uszkodzenie plików wynikających z problemów technicznych w transmisji danych podczas przesyłania plików itp.).
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy związane z brakiem możliwości skontaktowania się z Uczestnikami Konkursu, w szczególności w sytuacji zmiany danych adresowych Uczestników Konkursu. Na Uczestnikach spoczywa obowiązek informowania Organizatora o aktualnych danych.
- Celem uniknięcia wątpliwości zaznacza się, że Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieodebranie przez Uczestnika wiadomości email przesyłanych do niego w związku z Konkursem, wynikające z podania przez Uczestnika błędnych danych osobowych lub ze stosowania przez Uczestnika narzędzi i ustawień antyspamowych. W razie stosowania narzędzi i ustawień antyspamowych, Uczestnik jest zobowiązany do regularnego sprawdzania czy wiadomości od Organizatora nie trafiły do skrzynki mailowej zawierającej wiadomości zakwalifikowane jako spam.
- Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku naruszenia przez Uczestnika postanowień Regulaminu Konkursu. Odwołanie od decyzji o wykluczeniu Uczestnika można zgłosić w ramach przewidzianego trybu reklamacji.
- Uczestnicy nie będą zgłaszać roszczeń finansowych za prezentację w mediach prac Konkursowych, które zostały przesłane celem ich udziału w Konkursie, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie www.ideo.pl/regulamin-konkursu oraz w siedzibie Organizatora.