Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

§ 1
Postanowienia Ogólne

  1. Organizatorem Konkursu „Podaruj prezent swojemu e-commerce: Quiz świąteczny” (dalej jako „Konkurs”) jest: Ideo sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Nad Przyrwą 13, 35-234 Rzeszów, NIP: 5170178188, REGON: 180140253, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000258459, kapitał zakładowy: 250 000 PLN, (dalej jako: „Ideo” lub „Organizator”).
     
  2. Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny, nie stanowi gry hazardowej, loterii pieniężnej ani zakładu wzajemnego.
     
  3. Regulamin określa szczegółowe zasady uczestnictwa, oceny zadania Konkursowego, przyznawania nagród oraz zarządzania danymi osobowymi Uczestników.
     
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Konkursu lub zmiany jego warunków z ważnych powodów, w tym z powodów technicznych, prawnych lub jeśli wymaga tego bezpieczeństwo Uczestników.
     
  5. Biorąc udział w Konkursie, Uczestnik akceptuje postanowienia Regulaminu. 6. Wszelkie niezbędne informacje, formularz zgłoszeniowy oraz pozostałe szczegóły Konkursu znajdują się na stronie https://konkurs.ideo.pl/.

§ 2
Uczestnicy

  1. Uczestnikiem Konkursu (dalej jako: „Uczestnik”) może być pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, która w czasie trwania Konkursu wykona zadanie Konkursowe zgodnie z Regulaminem oraz przy uwzględnieniu, że podmiot gospodarczy w imieniu, którego działa Uczestnik ma siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
     
  2. Zgłoszenie do Konkursu dokonywane przez Uczestnika oznacza, że działa on w imieniu firmy, w której jest zatrudniony. Nagrody w Konkursie są przyznawane wyłącznie firmom reprezentowanym przez Uczestników.
     
  3. Pracownik (Uczestnik) dokonujący zgłoszenia potwierdza, że posiada zgodę swojego pracodawcy na udział w Konkursie oraz na reprezentowanie firmy w tym zakresie.
     
  4. Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy i przedstawiciele Organizatora oraz innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Konkursu na zlecenie Organizatora w szczególności ich małżonkowie, zstępni, wstępni oraz rodzeństwo.
     
  5. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad uczciwej rywalizacji oraz zasad etyki i dobrych obyczajów.

§ 3
Zgłoszenia i Warunki Udziału

  1. Zgłoszenia Konkursowe są przyjmowane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego znajdującego się pod adresem https://konkurs.ideo.pl/.
     
  2. Uczestnik może zgłosić pracę Konkursową wyłącznie za pośrednictwem formularza Konkursowego znajdującego się na ww. stronie („Formularz Zgłoszeniowy”). Zgłoszenia przesyłane w inny sposób nie będą brane pod uwagę.
     
  3. Zgłoszenia Konkursowe należy wysyłać począwszy od dnia udostępnienia Konkursu tj. od dnia 06.12.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. (włącznie).
     
  4. Każde zgłoszenie Konkursowe powinno zawierać formularz zgłoszeniowy z pełnymi danymi Uczestników.
     
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia, które nie spełnia wymogów określonych w Regulaminie lub zostało złożone po terminie określonym w §3 ust. 3.
     
  6. Spełnienie warunku uczestnictwa w Konkursie, oznacza akceptację treści Regulaminu.
     
  7. Uczestnik ma możliwość zrezygnować z udziału w Konkursie poprzez przesłanie Organizatorowi oświadczenia o rezygnacji na adres e-mail:konkurs@ideo.pl. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konkursie wyłącznie w okresie trwania Konkursu tj. od dnia 06.12.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
     
  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych lub danych osób trzecich przez Uczestników. Podanie nieprawdziwych danych skutkuje odebraniem Uczestnikowi prawa do otrzymania nagrody.
     
  9. Organizator zastrzega prawo wydłużenia terminu nadsyłania zgłoszeń Konkursowych z ważnych przyczyn przez które rozumie się: (i) przesłanie liczby prac Konkursowych mniejszej niż łączna liczba nagród w pierwotnym terminie przesyłania zgłoszeń (ii) z uwagi na siłę wyższą, przez którą rozumie się niemożliwy do przewidzenia w momencie rozpoczynania Konkursu kataklizm, akt terroryzmu, społeczny lub gospodarczy kryzys uniemożliwiający normalną działalność Organizatora, wojnę, epidemię. W takim przypadku Organizator jest uprawniony do wydłużenia czasu przesyłania zgłoszeń Konkursowych oraz dokonania zmiany Regulaminu. O wydłużeniu czasu przesyłania zgłoszeń Konkursowych oraz jego przyczynie Organizator poinformuje Uczestników poprzez wysłanie korespondencji mailowej na adresy wskazane w formularzu zgłoszeniowym.

§ 4
Opis zadania Konkursowego

 

  1. Zadanie Konkursowe polega na przesłaniu przez Uczestnika Organizatorowi pisemnej odpowiedzi na 4 pytania:
    1) Z jakimi wyzwaniami technologicznymi zmierzył się Twój e-commerce w bieżącym roku?;
    2) W jaki sposób Twój sklep radzi sobie w okresie świątecznym, bądź wysokiego sezonu?;
    3) Jakie dotychczasowe rozwiązania przyniosły w Twoim e-commerce najlepsze efekty?;
    4) Czy planujesz w nadchodzącym roku inwestycje w rozwój technologiczny swojej platformy (np. automatyzacja, wdrożenie nowych systemów itp.)?
     
  2. Każdy Uczestnik może zgłosić nieograniczoną ilość prac konkursowych.
     
  3. Konkurs organizowany jest w ramach I etapu.

§ 5
Kryteria Oceniania

  1. Komisja Konkursowa oceniać będzie prace Konkursowe w sposób subiektywny i niezależny, według własnego indywidualnego przekonania o spełnieniu kryteriów wskazanych poniżej. Komisja Konkursowa brać będzie pod uwagę:
    a) Autentyczność i zgodność zgłoszenia z Regulaminem;
    b) Kreatywność i jakość;
    c) Obiektywne kwestie z punktu widzenia e-commerce.
     
  2. Prace Konkursowe:
    a) powinny mieć formę pliku tekstowego.
    b) powinny być wynikiem osobistej twórczości Uczestnika;
    c) nie mogą zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych lub treści sprzecznych z prawem;
    d) nie mogą zawierać wizerunków osób trzecich;
    e) nie mogą zawierać informacji poufnych, tajemnic handlowych;
    f) nie mogą naruszać praw autorskich, dóbr osobistych, znaków towarowych oraz innych dóbr prawnie chronionych osób trzecich, a w szczególności nazw, logotypów, znaków graficznych i słownych.
     
  3. Organizator zastrzega, że z udziału w Konkursie będą wykluczane osoby, których prace Konkursowe naruszą wymagania określone w Regulaminie.
     
  4. Oceny prac Konkursowych dokona komisja Konkursowa powołana przez Organizatora, składająca się z 3 osób.
     
  5. Wybór laureatów przez komisję Konkursową zostanie dokonany do dnia 10.01.2025 r.
     
  6. Komisja Konkursowa, w oparciu o kryteria wskazane w Regulaminie, wybierze 3 laureatów.
     
  7. Ocena prac Konkursowych dokonana przez komisję Konkursową jest ostateczna.
     
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany kryteriów oceny w przypadku zmiany charakteru lub zakresu Konkursu.
     
  9. Brak zgłoszeń Konkursowych spełniających wymagania niniejszego Regulaminu, a tym samym brak możliwości wyboru laureatów uprawnia Organizatora do nie rozstrzygania Konkursu.
     
  10. Laureatom nie przysługuje prawo do wymiany nagrody na nagrody innego rodzaju.
     
  11. W ramach Konkursu każdy z Laureatów jest uprawniony do odbioru wyłącznie jednej nagrody.

§ 6
Wyniki Konkursu i nagrody

  1. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone w dniu 10.01.2025 r.
     
  2. Laureaci zostaną powiadomieni o wynikach Konkursu za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazane przez nich w Formularzu Zgłoszeniowym adresy kontaktowe.
     
  3. Nagrody zostaną wydane laureatom i Uczestnikom Konkursu za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazane przez nich w Formularzu Zgłoszeniowym adresy kontaktowe.
     
  4. Organizator może zmienić miejsce i formę wręczenia nagród laureatom Konkursu.
     
  5. Komisja Konkursowa dokona wyboru 3 laureatów Konkursu.
     
  6. Laureaci i Uczestnicy Konkursu otrzymają nagrodę w postaci:
    1) Nagrody głównej – dla 1 laureata: w postaci audytu sklepu internetowego polegającego na analizie kluczowych obszarów sklepu internetowego tj. intuicyjności i użyteczności interfejsu (UX), szybkości działania, bezpieczeństwa oraz zgodności z najlepszymi praktykami technologicznymi o wartości 24 600,00 zł brutto.
    2) Nagrody pocieszenia – dla 2 laureatów: w postaci konsultacji z ekspertem o wartości 2 460,00 zł brutto. Konsultacja z ekspertem to indywidualne spotkanie mające na celu omówienie wyzwań i potencjalnych usprawnień w działalności związanej z e-commerce. Zakres konsultacji obejmuje podstawowe obszary powiązane z e-commerce, takie jak: wskazówki dotyczące poprawy doświadczeń użytkowników na stronie sklepu, wybór narzędzi, optymalizacja techniczna sklepu, kwestie związane z integracją systemów. Konsultację przeprowadzi doświadczony specjalista z dziedziny e-commerce posiadający praktyczne doświadczenie w pracy nad projektami sklepów internetowych i udokumentowane sukcesy w tej branży. Konsultacja potrwa min. 60 minut. Spotkanie odbędzie się w formie zdalnej (przez Microsoft Teams lub inny komunikator online).
    3) Nagrody Uczestnika – dla każdego Uczestnika Konkursu w postaci poradnika w formacie PDF „Migracje w e-commerce. Checklista, która pomoże uniknąć problemów”.
     
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości nagród pocieszenia w zależności od przebiegu Konkursu.
     
  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak odebrania i realizacji nagrody w przypadku, gdy laureat/ Uczestnik Konkursu podał nieprawidłowe lub nieprawdziwe dane do kontaktu lub nie udziela odpowiedzi w celu realizacji i odbioru nagród pomimo podejmowanych prób przez Organizatora.
     
  9. Laureat nie jest uprawniony do przeniesienia uprawnienia do odbioru nagrody na inny podmiot.
     
  10. Laureat nagrody oświadcza, że jest uprawniony do odbioru nagrody w imieniu reprezentowanej firmy.
     
  11. Laureaci nagród mogą zostać zobowiązani do podania niezbędnych dodatkowych danych wynikających z obowiązków podatkowych w celu odbioru nagrody.
     
  12. Nagrody w Konkursie są opodatkowane zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.
     
  13. Laureaci i Uczestnicy Konkursu są zobowiązani do samodzielnego rozliczenia i uregulowania wszelkich należnych podatków wynikających z otrzymania nagrody, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

§ 7
Postępowanie reklamacyjne

  1. Możliwość złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom Konkursu.
     
  2. Wszelkie reklamacje i zastrzeżenia związane z Konkursem należy przesyłać e-mailem na adres: konkurs@ideo.pl. Reklamacje są przyjmowane najpóźniej do dnia 31.12.2024 r. (decyduje data wpływu wiadomości na serwer obsługujący pocztę przychodzącą Organizatora). 3. Reklamacje rozpatruje Komisja Konkursowa.
     
  3. Stanowisko Organizatora, które uwzględnia albo nie uwzględnia reklamacji/zastrzeżeń jest ostateczne i nie przysługuje od niego dalsze odwołanie.
     
  4. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Uczestnika oraz wskazanie przyczyn i podstaw jej złożenia.
     
  5. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 7 dni roboczych od ich otrzymania. Odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail, z którego zostało wysłane zgłoszenie.

§ 8
Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych Uczestników jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (adres: 35-234 Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13), która przetwarza dane osobowe Uczestników w związku z przystąpieniem przez nich do Konkursu. Szczegółowy opis zakresu i zasad przetwarzania danych osobowych został określony w załączniku nr 1 do Regulaminu.

§ 9
Oświadczenia

  1. Uczestnicy i Laureaci Konkursu z chwilą przesłania zgłoszenia Konkursowego wraz z pracą Konkursową udzielają Organizatorowi zgody na wykorzystanie i rozpowszechnianie prac konkursowych w celu prezentacji nagrodzonych prac konkursowych w materiałach informacyjnych i marketingowych związanych z Konkursem i jego przyszłymi edycjami oraz w działaniach promocyjnych Organizatora (w szczególności w Internecie, informacjach prasowych, na stronie www.ideo.pl oraz w social mediach Organizatora:
    a) Facebook: https://www.facebook.com/ideopl;
    b) Instagram: https://www.instagram.com/ideo.pl/;
    c) LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ideo-sp-z-o-o-/; oraz przy kolejnych edycjach Konkursu).
     
  2. Uczestnicy zrzekają się jakiegokolwiek wynagrodzenia za korzystanie z prac zgodnie z Regulaminem, w tym w szczególności wynagrodzenia za rozpowszechnianie prac na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, prasie oraz inne przypadki publicznego udostępniania prac. Uczestnicy nie będą zgłaszać roszczeń finansowych za prezentację w mediach prac Konkursowych, które zostały przesłane celem ich udziału w Konkursie, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

§ 10
Postanowienia końcowe

  1. 1. W przypadku sporów decydujące będą postanowienia Regulaminu. Prawem właściwym do rozpatrywania sporów jest prawo polskie.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zakończenia Konkursu oraz pozostałych terminów, a także prawo opublikowania pracy Konkursowej w całości lub we fragmentach, w szczególności w materiałach prasowych, w wydawnictwach okolicznościowych, Internecie.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakość otrzymanych od Uczestników materiałów (w tym uszkodzenie plików wynikających z problemów technicznych w transmisji danych podczas przesyłania plików itp.).
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy związane z brakiem możliwości skontaktowania się z Uczestnikami Konkursu, w szczególności w sytuacji zmiany danych adresowych Uczestników Konkursu. Na Uczestnikach spoczywa obowiązek informowania Organizatora o aktualnych danych.
  5. Celem uniknięcia wątpliwości zaznacza się, że Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieodebranie przez Uczestnika wiadomości email przesyłanych do niego w związku z Konkursem, wynikające z podania przez Uczestnika błędnych danych osobowych lub ze stosowania przez Uczestnika narzędzi i ustawień antyspamowych. W razie stosowania narzędzi i ustawień antyspamowych, Uczestnik jest zobowiązany do regularnego sprawdzania czy wiadomości od Organizatora nie trafiły do skrzynki mailowej zawierającej wiadomości zakwalifikowane jako spam.
  6. Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku naruszenia przez Uczestnika postanowień Regulaminu Konkursu. Odwołanie od decyzji o wykluczeniu Uczestnika można zgłosić w ramach przewidzianego trybu reklamacji.
  7. Uczestnicy nie będą zgłaszać roszczeń finansowych za prezentację w mediach prac Konkursowych, które zostały przesłane celem ich udziału w Konkursie, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  8. Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie www.ideo.pl/regulamin-konkursu oraz w siedzibie Organizatora.