Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem – Ideo na konferencjach

W dniach 5-6 kwietnia odbył się Kongres Programów Lojalnościowych, 14-15 kwietnia to czas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, natomiast 18 kwietnia – Konferencja MEDICARIUM - Efektywność w Służbie Zdrowia. Dzieliliśmy się na nich naszą wiedzą.

W dniach 5-6 kwietnia odbył się Kongres Programów Lojalnościowych, 14 i 15 kwietnia to czas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, natomiast 18 kwietnia – Konferencja MEDICARIUM - Efektywność w Służbie Zdrowia. Na każdej z tych konferencji pojawili się nasi przedstawiciele dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Dwudniowy Kongres Programów Lojalnościowych, który miał miejsce w Krakowie w dniach 5-6 kwietnia, zgromadził specjalistów z zakresu budowy i utrzymania trwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Była to już 11. edycja spotkania branżowego, w którym udział pozwala na przeprowadzenie wielu dyskusji na tematy związane z faktycznym stanem programów lojalnościowych, partnerskich i motywacyjnych, realizowanych w Polsce. Krystian Baran, specjalista w dziedzinie projektowania i wdrażania programów lojalnościowych wraz z Magdaleną Gugała - Category Activation Manager w E. Wedel Sp. z o.o. zaprezentowali case study zrealizowanego przez nas wspólnie projektu – programu lojalnościowego „Punktuj z Wedlem”. Prelegenci poruszali tematy związane ze skutecznym gromadzeniem wiedzy o klientach oraz łączeniem wiedzy analitycznej z narzędziami BTL tak, by uzyskiwać najlepszą wydajność kosztową prowadzonych działań. Poruszony został także bardzo ważny aspekt nadzorowania i kontroli programów lojalnościowych.

W dniach 14-15 kwietnia miało miejsce największe w Polsce wydarzenie branży PR: Kongres Profesjonalistów Public Relations. Multikulturowy charakter Wrocławia, jego otwartość i europejskość sprawiły, że stał się doskonałym miejscem do dyskusji o PR w różnych jego kontekstach. Tematem przewodnim wydarzenia był pomiar efektywności działań public relations. Wojciech Szymański, Kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach, zainaugurował drugi dzień Kongresu przedstawiając prezentację pt. „Case Study SERM - zarządzanie reputacją marki w wyszukiwarkach”. W prezentacji przedstawiony został profil prosumenta, podejmującego decyzje zakupowe na podstawie aktywnie wyszukiwanych informacji i opinii o firmach i ich produktach. Zaprezentowane zostały także przypadki zaniedbań na polu kształtowania wizerunku i reputacji w internecie oraz podstawowe zalecenia, dzięki którym można uniknąć wielu błędów.

18 kwietnia odbyła się w Rzeszowie konferencja Medicarium – Efektywność w Służbie Zdrowia. Wzięli w niej udział liczni eksperci zajmujący się służbą zdrowia, którzy wspólnie zastanawiali się między innymi nad tym, jak uzdrowić finanse szpitali oraz czy na leczeniu można zarabiać. Marcin Kandefer, Manager ds. Kluczowych Klientów zaprezentował pomysły na to „Jak wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów może wpływać na wzrost efektywności szpitala”. W prezentacji zwrócona została uwaga, o czym nie wszyscy pamiętają – iż nie forma, lecz treść dokumentów jest najważniejszym ich elementem. Dzięki wprowadzeniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów i informacji, przeciętny pracownik może zaoszczędzić tygodniowo nawet 4 godziny. W szpitalach, gdzie najczęściej spotykamy się ze sformalizowanym obiegiem dokumentów – wdrożenie systemu EOD jest dużo łatwiejsze, co tym bardziej przemawia za tego typu optymalizacją czasu pracy.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas