Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM

Ideo na konferencjach międzynarodowych w Orlando i Mumbaju

Początkiem marca odbyła się w Orlando, USA konferencja „Shared Services & Outsourcing Week”. W lutym miały miejsce targi „NASSCOM India Leadership Forum 2011” zorganizowane w Mumbaju. W obu tych wydarzeniach uczestniczyli nasi przedstawiciele.

Trwająca trzy dni konferencja „Shared Services & Outsourcing Week” poruszała tematy związane z BPO, SSC oraz IT. Jej uczestnikami były największe firmy z całego świata zajmujące się działalnością w tych sektorach mające swoje siedziby w USA, Europie i Ameryce Południowej. Były to m.in. Deloitte, Citi Group, American Express, Capgemini, Tata Consultancy Services, KPMG, Trintech, Kraft Foods, Coca Cola, Kelly Outsourcing & Consulting Group. Licznie reprezentowane były także agencje inwestycyjne z: Litwy, Estonii, Czech, Kostaryki czy Urugwaju.

Targi „NASSCOM India Leadership Forum 2011”, które połączone zostały z cyklem konferencji, zgromadziły liderów branży teleinformatycznej (ICT), oraz usług dla biznesu (BPO) z całego świata, najliczniej reprezentowanych przez przedsiębiorców z Indii, USA czy Wielkiej Brytanii. Swoje miejsce na rynku zaznaczyły także rynki wschodzące dla sektora IT i BPO czyli Polska, kraje MENA (kraje Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej), Kolumbia a także Republika Południowej Afryki.

Po zakończeniu targów przedstawiciele Polski Wschodniej wzięli udział w spotkaniu z firmami indyjskimi podczas specjalnie zorganizowanej sesji Business-to-Business (B2B) w Bangalore. Uczestnikiem spotkania był także ambasador RP w New Delhi prof. Piotr Kłodkowski oraz Ashok Kumar Manoli, będący głównym sekretarzem ds. nauki i technologii informacyjnych stanu Karnataka.

W trakcie imprez odbyło się wiele spotkań, które liczymy, że zaowocują zdobyciem kolejnych klientów. Dzięki licznym warsztatom wymieniliśmy się naszymi doświadczeniami z innymi uczestnikami i poznaliśmy specyfikę funkcjonowania rynków IT w innych krajach. Nie mniej cennym doświadczeniem było zapoznanie się z nowymi trendami i kierunkami rozwoju tychże rynków.

Wyjazdy na konferencje zostały zorganizowane przez PAIiIZ S.A. w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Działanie I.4 Promocja i Współpraca.

Może zainteresują Cię także

Podsumowanie roku 2010

7 marca 2011
Tegoroczna impreza podsumowująca poprzedni rok odbyła się 4 marca, tym razem w klimatycznym pubie motocyklowo-rockowym Red Zone w Rzeszowie.

System rezerwacji biletów lotniczych - nowe wdrożenie

7 marca 2011
Uruchomiliśmy portal turystyczny dla WhyNotFly.pl.

Zapraszamy na bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas