Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Uczymy marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego

Od marca rozpoczną się zajęcia w ramach II edycji studiów podyplomowych na kierunku „Marketing Internetowy”. IAB jest patronem merytorycznym studiów, PULS Biznesu objął nad nimi patronat medialny, a nasi pracownicy poprowadzą część zajęć.

Studia mają na celu kompleksowe zapoznanie słuchaczy z aktualną wiedzą na temat wykorzystania Internetu w marketingu. Specjalistyczna wiedza uznanych praktyków e-marketingu oraz wyniki najnowszych badań pozwoliły przygotować unikatowy program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym jak i strategicznym, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów menedżerskich.

Studia podyplomowe na Koźmińskim wyróżnia zespół prowadzących - ich wieloletnia praktyka oraz liczne sukcesy w branży powodują, że studia te – poza możliwością zdobycia realnej, użytecznej wiedzy e-marketingowej - mogą stać się także inspiracją do rozpoczynania nowych przedsięwzięć biznesowych i nawiązania ciekawych kontaktów zawodowych.

Ważnym aspektem zajęć jest również duży nacisk na realizację ćwiczeń praktycznych – zajęcia z m.in. SEM, badań marketingowych on-line, e-mail marketingu, realizacji audytów on-line czy kampanii reklamowych (np. Facebook, AdWords) są realizowane w formie warsztatów komputerowych.

Swoją wiedzą i doświadczeniem ze słuchaczami studiów podzielą się nasi specjaliści. Zajęcia, które Marcin Kandefer, Wojciech Szymański i Piotr Zając prowadzili w trakcie pierwszej edycji studiów cieszyły się zainteresowaniem słuchaczy. Wierzymy, że zaktualizowane o nowe informacje zajęcia tym bardziej spodobają się uczestnikom studiów.

Szczegółowe informacje na temat studiów, ich programu i warunków rekrutacji znaleźć można na stronie www.studiapodyplomowe.pl.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Pracowity koniec roku 2010

13 stycznia 2011
Ostatnie miesiące roku zaowocowały kilkoma dużymi wdrożeniami: Magnatfarby.pl dla Śnieżka S.A., serwis Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Logito w BPH Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych S.A.

Hej kolęda...

20 grudnia 2010
Śpiewające życzenia od Ideo