
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Uczymy marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego
Studia mają na celu kompleksowe zapoznanie słuchaczy z aktualną wiedzą na temat wykorzystania Internetu w marketingu. Specjalistyczna wiedza uznanych praktyków e-marketingu oraz wyniki najnowszych badań pozwoliły przygotować unikatowy program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym jak i strategicznym, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów menedżerskich.
Studia podyplomowe na Koźmińskim wyróżnia zespół prowadzących - ich wieloletnia praktyka oraz liczne sukcesy w branży powodują, że studia te – poza możliwością zdobycia realnej, użytecznej wiedzy e-marketingowej - mogą stać się także inspiracją do rozpoczynania nowych przedsięwzięć biznesowych i nawiązania ciekawych kontaktów zawodowych.
Ważnym aspektem zajęć jest również duży nacisk na realizację ćwiczeń praktycznych – zajęcia z m.in. SEM, badań marketingowych on-line, e-mail marketingu, realizacji audytów on-line czy kampanii reklamowych (np. Facebook, AdWords) są realizowane w formie warsztatów komputerowych.
Swoją wiedzą i doświadczeniem ze słuchaczami studiów podzielą się nasi specjaliści. Zajęcia, które Marcin Kandefer, Wojciech Szymański i Piotr Zając prowadzili w trakcie pierwszej edycji studiów cieszyły się zainteresowaniem słuchaczy. Wierzymy, że zaktualizowane o nowe informacje zajęcia tym bardziej spodobają się uczestnikom studiów.
Szczegółowe informacje na temat studiów, ich programu i warunków rekrutacji znaleźć można na stronie www.studiapodyplomowe.pl.
Może zainteresują Cię także
Pracowity koniec roku 2010