Uczymy marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego

Od marca rozpoczną się zajęcia w ramach II edycji studiów podyplomowych na kierunku „Marketing Internetowy”. IAB jest patronem merytorycznym studiów, PULS Biznesu objął nad nimi patronat medialny, a nasi pracownicy poprowadzą część zajęć.

Studia mają na celu kompleksowe zapoznanie słuchaczy z aktualną wiedzą na temat wykorzystania Internetu w marketingu. Specjalistyczna wiedza uznanych praktyków e-marketingu oraz wyniki najnowszych badań pozwoliły przygotować unikatowy program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym jak i strategicznym, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów menedżerskich.

Studia podyplomowe na Koźmińskim wyróżnia zespół prowadzących - ich wieloletnia praktyka oraz liczne sukcesy w branży powodują, że studia te – poza możliwością zdobycia realnej, użytecznej wiedzy e-marketingowej - mogą stać się także inspiracją do rozpoczynania nowych przedsięwzięć biznesowych i nawiązania ciekawych kontaktów zawodowych.

Ważnym aspektem zajęć jest również duży nacisk na realizację ćwiczeń praktycznych – zajęcia z m.in. SEM, badań marketingowych on-line, e-mail marketingu, realizacji audytów on-line czy kampanii reklamowych (np. Facebook, AdWords) są realizowane w formie warsztatów komputerowych.

Swoją wiedzą i doświadczeniem ze słuchaczami studiów podzielą się nasi specjaliści. Zajęcia, które Marcin Kandefer, Wojciech Szymański i Piotr Zając prowadzili w trakcie pierwszej edycji studiów cieszyły się zainteresowaniem słuchaczy. Wierzymy, że zaktualizowane o nowe informacje zajęcia tym bardziej spodobają się uczestnikom studiów.

Szczegółowe informacje na temat studiów, ich programu i warunków rekrutacji znaleźć można na stronie www.studiapodyplomowe.pl.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas