Logito w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu

Firma Ideo podpisała w dniu 4 stycznia br. umowę ze Starostwem Powiatowym w Nowym Sączu na wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów LOGITO dla 220 pracowników Urzędu.

 W dniu 4 stycznia br. podpisaliśmy umowę ze Starostwem Powiatowym w Nowym Sączu na wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów LOGITO dla 220 użytkowników.

System będzie wspomagał zarządzanie obiegiem dokumentów, co przyczyni się do poprawy jakości funkcjonowania urzędu oraz procesu obsługi obywateli i podmiotów gospodarczych. Automatyzacja procesów oraz praca na dokumentach w wersji elektronicznej to podstawowe czynniki decydujące o zwiększeniu szybkości oraz jakości obsługi klientów urzędów. Pomimo wielu korzyści, jakie niesie za sobą wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, jeszcze nieliczne jednostki administracji publicznej korzystają z takiego systemu.

Zakończenie wdrożenia planowane jest na początek kwietnia 2006 roku.

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas