Marketing jako Inwestycja - koszty, badania, efektywność

Końcem maja braliśmy udział w pierwszej konferencji "Marketing jako Inwestycja - koszty, badania, efektywność". Konferencja poświęcona była formom i metodom pomiaru rentowności działań marketingowych.

Końcem maja uczestniczyliśmy w pierwszej konferencji "Marketing jako Inwestycja - koszty, badania, efektywność". Konferencja poświęcona była formom i metodom pomiaru rentowności działań marketingowych.

W programie konferencji znalazły się zagadnienia pomiaru efektywności poszczególnych form działań marketingowych: marketingu bezpośredniego, działań promocyjnych czy też działań on-line.

Organizatorem był Institute for International Research, a sama konferencja odbyła się w hotelu InterContinental w Warszawie.

Ze swojej strony zaprezentowaliśmy nasze spojrzenie na zagadnienie efektywności w działaniach marketingu online. Oprócz "suchych" danych, omówiliśmy również przykładowe casy kilku naszych klientów w celu praktycznego zademonstrowania efektywności marketingu internetowego.

Plan prezentacji "Efektywność w działaniach marketingu online":

  • Ewolucja celów stawianych działaniom marketingowym on-line
  • Klasyczne i innowacyjne mierniki skuteczności i efektywności działań on-line
  • Studia przypadków efektywnych działań e-marketingowych wspierających działania off-line oraz autonomicznych projektów on-line

Prelegent: Marcin Kandefer

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas