- 
			
			   Firma
			
			
                                                
                    
                        
 - 
			
			   E-commerce
			
			
             
                                    
                    
- 
                                    
                                        E-commerce                                    
                                    
                                    
- E-commerce B2C
 - SmartPrice
 - Technologie
 - Platformy sprzedażowe B2B
 - 
                                                        
                                                            Narzędzia wspierające e-commerce                                                        
                                                                                                                    
                                                            
- 
                                                                    
                                                                        Narzędzia wspierające e-commerce                                                                    
                                                                    
 - Integracja z ERP
 - Kampanie marketingowe
 - Marketing Automation
 - Marketplace
 - Narzędzia Live Chat
 - Narzędzia PIM
 - Platforma WMS
 - Platformy DAM
 - Programy lojalnościowe
 - Silniki rekomendacji produktów
 - Silniki wyszukiwania produktów
 - Social media
 - System OMS
 - Systemy CRM
 - Systemy płatności
 - Systemy PLM
 - Usługi kurierskie
 - Web Push
 - Zarządzanie cenami
 
 - Edito E-commerce CMS
 - Narzędzia PIM
 - Bezpieczeństwo danych
 - Marketplace
 - Asystent zakupowy AI
 - Cross-border
 - Rozwiązania AI dla e-commerce
 - Top Developer e-Commerce
 - Kompleksowa obsługa sklepów
 - Wiedza eCommerce - publikacje
 
 - Dlaczego my
 
 - 
                                    
                                        E-commerce                                    
                                    
                                    
 - 
			
			   Konsulting
			
			
             
                                    
                    
- 
                                    
                                        Konsulting                                    
                                    
                                    
- Analiza danych i Business Intelligence
 - Analiza przedwdrożeniowa
 - Analiza rynku i konkurencji
 - Aplikacje MVP / POC
 - Badania użyteczności i testy A/B
 - Makiety UX/UI
 - Marketing Automation
 - Optymalizacja wydajności
 - Redesign
 - Rozwiązania chmurowe
 - Scoping Session
 - Strategia rozwoju technologicznego
 - Wsparcie techniczne SLA
 
 
 - 
                                    
                                        Konsulting                                    
                                    
                                    
 - 
			
			   Technologie Internetowe
			
			
             
                                    
                    
- 
                                    
                                        Technologie Internetowe                                    
                                    
                                    
- Serwisy internetowe
 - Portale informacyjne
 - Dedykowane aplikacje internetowe
 - Dostępność cyfrowa
 - Rozwiązania AI
 - Integracja z aplikacjami IT
 - Programy lojalnościowe
 - Aplikacje PWA
 - Cloud / Hosting
 - Aplikacje mobilne
 - Platforma e-learningowa
 - Konfiguratory produktów
 - Oprogramowanie dedykowane
 - Internet Software House
 - Stosowane technologie
 - Jak pracujemy
 
 - Dlaczego my
 
 - 
                                    
                                        Technologie Internetowe                                    
                                    
                                    
 - 
			
			   Rozwiązania IT
			
			
             
                                    
                    
- 
                                    
                                        Rozwiązania IT                                    
                                    
                                    
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
 - Wsparcie pracy zdalnej
 - System workflow EOD
 - Portal pracowniczy
 - Obsługa reklamacji
 - Obieg Faktur
 - Elektroniczne paski płacowe
 - System Helpdesk
 - Zamówienia i zapotrzebowania
 - e-PITy
 - Outsourcing IT
 - eBOK - obsługa Klienta online
 - Urlopy i delegacje
 - Systemy i aplikacje dedykowane
 - Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
 - Software House
 - Stosowane technologie
 - Top Custom Software Developer
 - Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
 
 - Dlaczego my
 
 - 
                                    
                                        Rozwiązania IT                                    
                                    
                                    
 - Realizacje
 - Kariera
 - Kontakt
 
Końcem maja uczestniczyliśmy w pierwszej konferencji "Marketing jako Inwestycja - koszty, badania, efektywność". Konferencja poświęcona była formom i metodom pomiaru rentowności działań marketingowych.
W programie konferencji znalazły się zagadnienia pomiaru efektywności poszczególnych form działań marketingowych: marketingu bezpośredniego, działań promocyjnych czy też działań on-line.
Organizatorem był Institute for International Research, a sama konferencja odbyła się w hotelu InterContinental w Warszawie.
Ze swojej strony zaprezentowaliśmy nasze spojrzenie na zagadnienie efektywności w działaniach marketingu online. Oprócz "suchych" danych, omówiliśmy również przykładowe casy kilku naszych klientów w celu praktycznego zademonstrowania efektywności marketingu internetowego.
Plan prezentacji "Efektywność w działaniach marketingu online":
- Ewolucja celów stawianych działaniom marketingowym on-line
 - Klasyczne i innowacyjne mierniki skuteczności i efektywności działań on-line
 - Studia przypadków efektywnych działań e-marketingowych wspierających działania off-line oraz autonomicznych projektów on-line
 
Prelegent: Marcin Kandefer
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
- 
	
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. - 
	
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. - 
	
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.