Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Zarządzanie wizerunkiem firmy w nowoczesnym biznesie

Konferencja organizowana przez Stowarzyszenie "Informatyka Podkarpacka" odbyła się 16 maja 2007 r.

Konferencja organizowana przez Stowarzyszenie "Informatyka Podkarpacka" odbyła się 16 maja 2007 r.. Koncentrowała się na zagadnieniu zarządzania wizerunkiem firmy w dobie społeczeństwa informacyjnego - czyli rosnącego znaczenia Internetu w życiu codziennym, a przede wszystkim w biznesie.

Nasz przedstawiciel - Marcin Kandefer - przedstawił case study jednego z naszych projektów. Prezentacja zatytułowana "Meble.pl – czynniki sukcesu w Internecie" dotyczyła największego w Polsce serwisu branżowego Meble.pl.

W case study wskazane zostały czynniki, które zdecydowały o tym, że Meble.pl jest największym i najpopularniejszym portalem w swojej branży.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Nowe realizacje w pierwszym kwartale

6 kwietnia 2007
W ciągu ostatniego miesiąca zakończyliśmy prace przy serwisach internetowych dla firm Murator Expo, Semax, Instal-Projekt, Gamet, WSP „Społem” i Krośnieńskich Hut Szkła.

Przeprowadziliśmy audyt użyteczności witryn ING Banku Śląskiego

8 marca 2007
Celem badania było wykazanie, które elementy witryn można poprawić oraz w jaki sposób zwiększyć efektywność korzystania z nich.