Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Przeprowadziliśmy audyt użyteczności witryn ING Banku Śląskiego

Celem badania było wykazanie, które elementy witryn można poprawić oraz w jaki sposób zwiększyć efektywność korzystania z nich.

Przeprowadziliśmy badania serwisów należących do ING Banku Śląskiego: www.ingbank.pl oraz www.sklep.ingbank.pl.

Celem badania było wykazanie, które elementy witryn można poprawić oraz w jaki sposób zwiększyć efektywność korzystania z nich.

Raport podsumowujący badania zawierał wytyczne techniczne i funkcjonalne oraz rekomendacje odnośnie działań e-marketingowych.

Dzięki przeprowadzonemu badaniu, ING Bank Śląski stał się jednym z klientów Ideo.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Nowy, odmieniony serwis Zelmer S.A.

16 lutego 2007
Zakończyliśmy realizację zmiany serwisu internetowego dla lidera drobnego sprzętu AGD w Polsce.

Muzeum Narodowe w nowej szacie

15 grudnia 2006
Wykonaliśmy nowy serwis internetowy Muzeum Narodowego w Warszawie, prezentujący bogate zasoby Muzeum (www.mnw.art.pl).