Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Nowe projekty dla Egmont Polska

Od maja 2007 roku można odwiedzać w internecie nowy serwis korporacyjny Wydawnictwa Egmont Polska, największego w Europie wydawcy książek oraz czasopism dla dzieci i młodzieży. W tym samym czasie uruchomiliśmy serwis promujący książkę Endymion Spring.

 Od maja można odwiedzać w internecie nowy serwis korporacyjny Wydawnictwa Egmont Polska, największego w Europie wydawcy książek oraz czasopism dla dzieci i młodzieży. W tym samym czasie uruchomiliśmy serwis promujący najnowszą książkę Matthew Skeltona - Endymion Spring.

Podstawowym zadaniem nowego serwisu internetowego www.egmont.pl jest informowanie o bogatej ofercie Egmontu, a także budowanie trwałych relacji z otoczeniem firmy (dziećmi i rodzicami, partnerami handlowymi, mediami, a także pracownikami firmy). W serwisie możemy znaleźć m.in. aktualną ofertę Wydawnictwa (książki, czasopisma oraz komiksy), wraz z możliwością zakupu w Merlin.pl. Partnerzy handlowi mogą korzystać z dedykowanej części serwisu dostępnej po zalogowaniu, gdzie mogą sprawdzić dostępność książek oraz cenę. Dla Reklamodawców zostały opublikowane cenniki wraz z formatami reklam. Z kolei dla mediów udostępniono specjalną sekcję z aktualnymi informacjami dla prasy, możliwością zapisania się do newslettera. Serwis informuje ponadto o najnowszych wydarzeniach, imprezach organizowanych przez Egmont, a także zaprasza do zapisania się do subskrypcji.

Wraz z premierą na polskim rynku najnowszej książki Matthew Skeltona Endymion Spring powstał serwis internetowy, wprowadzający w klimat książki. Przeszłość to groźna bestia! Daj się wciągnąć w wielką tajemnicę... i wejdź na www.endymionspring.pl.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Marketing jako Inwestycja - koszty, badania, efektywność

30 maja 2007
Końcem maja braliśmy udział w pierwszej konferencji "Marketing jako Inwestycja - koszty, badania, efektywność". Konferencja poświęcona była formom i metodom pomiaru rentowności działań marketingowych.

Letnie wyprawy ekipy Ideo

20 maja 2007
W dniu 18 maja 2007 r. ekipa Ideo - po dniu ciężkiej i kreatywnej pracy nad projektami - wyruszyła zrelaksować się wśród pięknej i malowniczej przyrody, szumiącego lasu, zalewu oraz...