Pobierz bezpłatny raportNarzędzia i wtyczki wspierające rozwój sklepów internetowych.
Pobierz bezpłatny raportNarzędzia i wtyczki wspierające rozwój sklepów internetowych.
Wróć do menu głównego

-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
21 czerwca 2007 w Sali Notowań GPW w Warszawie odbyła się konferencja TMT.Internet '07 Warsaw organizowana przez New Europe Events we współpracy z funduszem MCI Management oraz Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie.
Konferencja (jak sama nazwa wskazuje) w głównej mierze poświęcona była różnej formie rozrywki w Internecie. Ideo zostało zaproszone na konferencję przede wszystkim w celu ujawnienia planów związanych z domeną Euro2012.pl, której jesteśmy właścicielem.
O tym właśnie mówił dyrektor generalny Ideo - Arkadiusz Michno - który przedstawił naszą wstępną koncepcję serwisu społecznościowego o Euro 2012.
Może zainteresują Cię także
Nowe projekty dla Egmont Polska
8
czerwca
2007
Od maja 2007 roku można odwiedzać w internecie nowy serwis korporacyjny Wydawnictwa Egmont Polska, największego w Europie wydawcy książek oraz czasopism dla dzieci i młodzieży. W tym samym czasie uruchomiliśmy serwis promujący książkę Endymion Spring.
Marketing jako Inwestycja - koszty, badania, efektywność
30
maja
2007
Końcem maja braliśmy udział w pierwszej konferencji "Marketing jako Inwestycja - koszty, badania, efektywność". Konferencja poświęcona była formom i metodom pomiaru rentowności działań marketingowych.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Serwis www.ideo.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.