Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Rozrywka 2.0

Ideo zostało zaproszone na konferencję przede wszystkim w celu ujawnienia planów związanych z domeną Euro2012.pl, której jesteśmy właścicielem.

21 czerwca 2007 w Sali Notowań GPW w Warszawie odbyła się konferencja TMT.Internet '07 Warsaw organizowana przez New Europe Events we współpracy z funduszem MCI Management oraz Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie.

Konferencja (jak sama nazwa wskazuje) w głównej mierze poświęcona była różnej formie rozrywki w Internecie. Ideo zostało zaproszone na konferencję przede wszystkim w celu ujawnienia planów związanych z domeną Euro2012.pl, której jesteśmy właścicielem.

O tym właśnie mówił dyrektor generalny Ideo - Arkadiusz Michno - który przedstawił naszą wstępną koncepcję serwisu społecznościowego o Euro 2012.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Nowe projekty dla Egmont Polska

8 czerwca 2007
Od maja 2007 roku można odwiedzać w internecie nowy serwis korporacyjny Wydawnictwa Egmont Polska, największego w Europie wydawcy książek oraz czasopism dla dzieci i młodzieży. W tym samym czasie uruchomiliśmy serwis promujący książkę Endymion Spring.

Marketing jako Inwestycja - koszty, badania, efektywność

30 maja 2007
Końcem maja braliśmy udział w pierwszej konferencji "Marketing jako Inwestycja - koszty, badania, efektywność". Konferencja poświęcona była formom i metodom pomiaru rentowności działań marketingowych.