
-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Edito E-commerce CMS
- Marketplace
- Narzędzia PIM
- Platformy sprzedażowe B2B
- SmartPrice
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Mamy świadomość, że sytuacja taka nie powinna mieć miejsca, dlatego z całą odpowiedzialnością przepraszamy.
Niezwłocznie po otrzymaniu informacji na temat zaistniałej sytuacji podjęliśmy działania, które uniemożliwiły dostęp do systemu dla osób niepożądanych. Przeprowadzony przez nas audyt bezpieczeństwa wykazał, że dane osobowe nie zostały fizycznie pobrane z baz. Następstwem zgłoszenia było natychmiastowe zablokowanie dostępu do systemu dla osób niepożądanych. Podnieśliśmy poziomy zabezpieczeń między innymi przez wdrożenie dodatkowych reguł ustawiania haseł. Pozostajemy w stałym kontakcie z Klientem i wspólnie dążymy do całkowitego wyjaśnienia sprawy, również w kontekście ewentualnego dysponowania przez osobę nieupoważnioną jakimikolwiek danymi osobowymi.
Ochrona danych naszych Klientów jest dla nas priorytetem. Na bieżąco realizujemy wymogi wynikające ze zmian prawa, ale i indywidualnych ustaleń z Klientami zarówno pod względem prawnym, jak i bezpieczeństwa.
Zdajemy sobie sprawę z powagi tej sytuacji, dlatego niezwłocznie po uzyskaniu informacji uruchomione zostały dodatkowe procedury wewnętrzne. Pracownicy przechodzą dodatkowe szkolenia w zakresie zabezpieczenia danych naszych klientów. Aktualizujemy procedury i wprowadzamy bardziej restrykcyjne stosowanie się do nich. W realizowanych przez nas systemach ponownie sprawdziliśmy mechanizmy odpowiadające za bezpieczeństwo kont użytkowników oraz danych przechowywanych w systemach. Rozbudowaliśmy mechanizmy, które wymuszają stosowanie skomplikowanych haseł i okresową ich zmianę. Na życzenie Klienta ograniczamy możliwości logowania do systemów jedynie ze wskazanych adresów IP, by uniemożliwić zewnętrzny dostęp do danego systemu. Włączamy także uwierzytelnianie dwustopniowe 2FA.
Może zainteresują Cię także
Akta pracownicze w formie elektronicznej
Coffee Club – nowy program lojalnościowy dla Costa
Klienci o nas
Jesteśmy bardzo zadowoleni z poziomu obsługi oraz profesjonalnego podejścia pracowników firmy Ideo.