
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Mamy świadomość, że sytuacja taka nie powinna mieć miejsca, dlatego z całą odpowiedzialnością przepraszamy.
Niezwłocznie po otrzymaniu informacji na temat zaistniałej sytuacji podjęliśmy działania, które uniemożliwiły dostęp do systemu dla osób niepożądanych. Przeprowadzony przez nas audyt bezpieczeństwa wykazał, że dane osobowe nie zostały fizycznie pobrane z baz. Następstwem zgłoszenia było natychmiastowe zablokowanie dostępu do systemu dla osób niepożądanych. Podnieśliśmy poziomy zabezpieczeń między innymi przez wdrożenie dodatkowych reguł ustawiania haseł. Pozostajemy w stałym kontakcie z Klientem i wspólnie dążymy do całkowitego wyjaśnienia sprawy, również w kontekście ewentualnego dysponowania przez osobę nieupoważnioną jakimikolwiek danymi osobowymi.
Ochrona danych naszych Klientów jest dla nas priorytetem. Na bieżąco realizujemy wymogi wynikające ze zmian prawa, ale i indywidualnych ustaleń z Klientami zarówno pod względem prawnym, jak i bezpieczeństwa.
Zdajemy sobie sprawę z powagi tej sytuacji, dlatego niezwłocznie po uzyskaniu informacji uruchomione zostały dodatkowe procedury wewnętrzne. Pracownicy przechodzą dodatkowe szkolenia w zakresie zabezpieczenia danych naszych klientów. Aktualizujemy procedury i wprowadzamy bardziej restrykcyjne stosowanie się do nich. W realizowanych przez nas systemach ponownie sprawdziliśmy mechanizmy odpowiadające za bezpieczeństwo kont użytkowników oraz danych przechowywanych w systemach. Rozbudowaliśmy mechanizmy, które wymuszają stosowanie skomplikowanych haseł i okresową ich zmianę. Na życzenie Klienta ograniczamy możliwości logowania do systemów jedynie ze wskazanych adresów IP, by uniemożliwić zewnętrzny dostęp do danego systemu. Włączamy także uwierzytelnianie dwustopniowe 2FA.
Może zainteresują Cię także
Akta pracownicze w formie elektronicznej
Coffee Club – nowy program lojalnościowy dla Costa