-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Nasz Dział Promocji w Wyszukiwarkach za priorytety stawia skuteczne pozycjonowanie i zadowolenie klientów, którym pomagamy określić kluczowe frazy, dobierane przez naszych specjalistów. Nieustannie służymy też radą i pomocą w zakresie najkorzystniejszych działań, jakie należy wdrożyć, by w pełni osiągnąć zamierzony cel.
Istotne jest, iż dzięki naszym działaniom, w minionym roku reklamy naszych klientów w Google Adwords pokazały się aż ponady 50 milinów razy. Jest to niewątpliwie ogromne osiągnięcie.
Obecnie pozycjonujemy ponad 1000 fraz kluczowych, a ilość użytkowników korzystających z tej usługi w ostatnim roku wzrosła dwukrotnie, co stanowi sukces, tym bardziej, iż pozycjonujemy firmy o zróżnicowanym profilu działania, począwszy od tzw. branż „lekkich”, do bardzo „trudnych”, typu farmacja on-line. Świadczy to również o zaufaniu firm powierzających swoje witryny w nasze ręce, wybierając Ideo jako firmę oferującą nowoczesne i skuteczne rozwiązania.
Posiadamy już wielu kluczowych klientów, takich jak: BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Sygmabank S.A., Dr Josef RAABE Spółka Wydawnicza Sp. z o.o., OLIMP LABORATORIES Sp. z o.o., Inter Cars S.A., ERIF BIG S.A., Zelmer S.A.
Nasz Dział Promocji w Wyszukiwarkach to nie tylko świadczenie usług pozycjonowania, lecz również ciągłe uczestnictwo w różnego rodzaju przedsięwzięciach. Ma ono na celu zwiększenie świadomości, dotyczącej istoty promowania się w wyszukiwarkach, a ponadto zrozumienia wagi pozycjonowania w czasach, gdzie nie możemy sobie wyobrazić promocji jakiejkolwiek firmy bez wykorzystania przez nią Internetu oraz e-marketingu. Zależy nam na tym, aby ludzie zrozumieli sens i wagę pozycjonowania.
Prowadzimy zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, gdzie przekazujemy swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie e-marketingu. Otworzenie kierunku udało się dzięki współpracy Ideo z Rzeszowską Akademią Innowacji Internetowych (RAII).
Wśród naszych najważniejszych działań wymienić należy również aktywne uczestnictwo w corocznym Kongresie Public Relations organizowanym w Rzeszowie, InternetBeta2009, czy InteractiveDay2009.
Na koniec warto wskazać niepodważalne zalety skutecznego pozycjonowania serwisów internetowych. Są to przede wszystkim podniesienie zauważalności danego serwisu oraz zdobycie nowych klientów. Należy podkreślić, iż pozycjonowanie to bardzo atrakcyjna finansowo forma reklamy w Internecie, z której warto skorzystać już dziś.
Obecnie posiadanie samej strony internetowej nie wystarczy, by wypromować się w Internecie. Jeśli chcemy, by jak największa grupa docelowa zauważyła naszą witrynę, należy wówczas skorzystać z ważnej formy e marketingu - pozycjonowanie w wyszukiwarkach.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.