Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Barometr komunikacji na IX Kongresie Public Relations

Kongres odbył się w dniach 21-23 kwietnia.

W dniach 21-23 kwietnia, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, odbył się już IX Kongres Public Relations.

Jak co roku, w Rzeszowie spotkali się przedstawiciele biznesu, mediów oraz osoby ze świata administracji i nauki. Tematem przewodnim tegorocznego Kongresu było szeroko rozumiane public relations oraz komunikacja wewnętrzna w instytucjach.

Trzeciego dnia poruszono temat badań i skutecznego pomiaru efektów w public relations. Jednym z prelegentów był Paweł Preneta, Kierownik Projektów w Ideo. Razem z dr. Dariuszem Tworzydło poruszyli zagadnienie oceny działań komunikacyjnych w małych i średnich przedsiębiorstwach oraz przedstawili Barometr komunikacji - projekt, mający ułatwić firmom badanie podejmowanych działań.

Barometr komunikacji to kompleksowe narzędzie w zakresie oceny komunikacji. Jego najważniejsze zalety to: niska cena, wygoda i elastyczność. Jako rozwiązanie webowe umożliwia stały dostęp do bazy danych i bieżące porównania międzyokresowe. Dodatkowym wsparciem jest opracowana przez ekspertów baza gotowych ankiet i pytań.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Promocja w wyszukiwarkach zdobywa coraz większe znaczenie

12 kwietnia 2010
Nasz Dział Promocji w Wyszukiwarkach za priorytety stawia skuteczne pozycjonowanie i zadowolenie klientów, którym pomagamy określić kluczowe frazy, dobierane przez naszych specjalistów.

Wielkanocna gra, czyli Ideowe pisanki

1 kwietnia 2010
Wielkanocna gra, czyli Ideowe pisanki