
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
W dniach 21-23 kwietnia, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, odbył się już IX Kongres Public Relations.
Jak co roku, w Rzeszowie spotkali się przedstawiciele biznesu, mediów oraz osoby ze świata administracji i nauki. Tematem przewodnim tegorocznego Kongresu było szeroko rozumiane public relations oraz komunikacja wewnętrzna w instytucjach.
Trzeciego dnia poruszono temat badań i skutecznego pomiaru efektów w public relations. Jednym z prelegentów był Paweł Preneta, Kierownik Projektów w Ideo. Razem z dr. Dariuszem Tworzydło poruszyli zagadnienie oceny działań komunikacyjnych w małych i średnich przedsiębiorstwach oraz przedstawili Barometr komunikacji - projekt, mający ułatwić firmom badanie podejmowanych działań.
Barometr komunikacji to kompleksowe narzędzie w zakresie oceny komunikacji. Jego najważniejsze zalety to: niska cena, wygoda i elastyczność. Jako rozwiązanie webowe umożliwia stały dostęp do bazy danych i bieżące porównania międzyokresowe. Dodatkowym wsparciem jest opracowana przez ekspertów baza gotowych ankiet i pytań.
Może zainteresują Cię także
Promocja w wyszukiwarkach zdobywa coraz większe znaczenie