Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Zarządzanie sytuacją kryzysową – Ideo partnerem badań

Ideo partnerem badań „Zarządzanie sytuacja kryzysową w polskich przedsiębiorstwach”.

Zespół specjalistów pod kierownictwem dr. Dariusza Tworzydło - Prezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations - oraz Adama Łaszyna - Prezes Zarządu Alert Media Communications - przeprowadził wraz z Ideo badania związane z problematyką zarządzania w sytuacjach kryzysowych.

Z badań wynika, iż co czwarte z przedsiębiorstw nie jest przygotowane na wypadek sytuacji kryzysowej, a ponad 40% przedsiębiorców uważa, że plan komunikacji kryzysowej nie jest im potrzebny. Co piąta firma nie dostrzega żadnej potrzeby zabezpieczenia się na wypadek możliwego kryzysu.

Jednocześnie badania wskazują, iż ponad połowa polskich firm doświadczyła sytuacji kryzysowej.

W ubiegłorocznej edycji badania respondenci wskazywali zewnętrzne czynniki jako podstawowe źródła kryzysu. W tegorocznym badaniu sytuacja uległa zmianie - za zasadnicze czynniki kryzysogenne, uznano następujące przyczyny:

  • problemy z jakością produktów lub świadczonych przez firmę usług,
  • oskarżenia publiczne wobec firmy,
  • problemy z partnerami biznesowymi,
  • rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji przez media,
  • publiczne wysuwanie zarzutów wobec firmy,
  • łamanie etyki biznesowej.

Ideo udzieliło wsparcia technologicznego przy projekcie.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Barometr komunikacji na IX Kongresie Public Relations

28 kwietnia 2010
Kongres odbył się w dniach 21-23 kwietnia.

Promocja w wyszukiwarkach zdobywa coraz większe znaczenie

12 kwietnia 2010
Nasz Dział Promocji w Wyszukiwarkach za priorytety stawia skuteczne pozycjonowanie i zadowolenie klientów, którym pomagamy określić kluczowe frazy, dobierane przez naszych specjalistów.