
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Zespół specjalistów pod kierownictwem dr. Dariusza Tworzydło - Prezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations - oraz Adama Łaszyna - Prezes Zarządu Alert Media Communications - przeprowadził wraz z Ideo badania związane z problematyką zarządzania w sytuacjach kryzysowych.
Z badań wynika, iż co czwarte z przedsiębiorstw nie jest przygotowane na wypadek sytuacji kryzysowej, a ponad 40% przedsiębiorców uważa, że plan komunikacji kryzysowej nie jest im potrzebny. Co piąta firma nie dostrzega żadnej potrzeby zabezpieczenia się na wypadek możliwego kryzysu.
Jednocześnie badania wskazują, iż ponad połowa polskich firm doświadczyła sytuacji kryzysowej.
W ubiegłorocznej edycji badania respondenci wskazywali zewnętrzne czynniki jako podstawowe źródła kryzysu. W tegorocznym badaniu sytuacja uległa zmianie - za zasadnicze czynniki kryzysogenne, uznano następujące przyczyny:
- problemy z jakością produktów lub świadczonych przez firmę usług,
- oskarżenia publiczne wobec firmy,
- problemy z partnerami biznesowymi,
- rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji przez media,
- publiczne wysuwanie zarzutów wobec firmy,
- łamanie etyki biznesowej.
Ideo udzieliło wsparcia technologicznego przy projekcie.
Może zainteresują Cię także
Barometr komunikacji na IX Kongresie Public Relations
Promocja w wyszukiwarkach zdobywa coraz większe znaczenie