Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Wdrożenie intranetu dla Ernst&Young oraz Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych

Końcem pierwszego kwartału 2010 roku zakończyliśmy prace związane z wdrożeniem intranetu dla polskiego oddziału Ernst&Young.

Końcem pierwszego kwartału 2010 roku zakończyliśmy prace związane z wdrożeniem intranetu dla polskiego oddziału Ernst&Young, lidera w zakresie audytu, doradztwa podatkowego, biznesowego i transakcyjnego oraz Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych.

Projekty zostały zrealizowane przy wykorzystaniu technologii Microsoft. W przypadku Ernst&Young wdrożenie zostało oparte na naszym autorskim rozwiązaniu Edito .NET, natomiast dla PWPW była to technologia SharePoint. Naszym zadaniem przy pracach wdrożeniowych dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych było dostosowanie SharePoint’a do wymagań graficznych oraz funkcjonalnych klienta.


Intranet dla Ernst&Young

Głównym celem uruchomienia systemu intranetowego było usprawnienie procesu wymiany informacji wewnątrz firmy, a także zachęcenie pracowników do nawiązania interakcji w procesie zarządzania intranetem oraz do dzielenia się wiedzą.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Zarządzanie sytuacją kryzysową – Ideo partnerem badań

29 kwietnia 2010
Ideo partnerem badań „Zarządzanie sytuacja kryzysową w polskich przedsiębiorstwach”.

Barometr komunikacji na IX Kongresie Public Relations

28 kwietnia 2010
Kongres odbył się w dniach 21-23 kwietnia.