Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Seminarium "Rewolucja w Finansach"

18 lutego 2009 w siedzibie Agory w Warszawie odbyło się drugie spotkanie z cyklu „Rewolucja w Finansach”. Tematem seminarium było: „Edukacja finansowa – moda czy konieczność? Czy kryzys zmieni świadomość finansową Polaków?”.

18 lutego 2009 w siedzibie Agory w Warszawie odbyło się drugie spotkanie z cyklu „Rewolucja w Finansach”. Tematem seminarium było: „Edukacja finansowa – moda czy konieczność? Czy kryzys zmieni świadomość finansową Polaków?”.

Zaproszeni specjaliści dyskutowali o tym, w jaki sposób media, PRowcy i instytucje finansowe mogą pomóc społeczeństwu w przetrwaniu kryzysu. Wspólnie zastanawiali się nad tym, czy kryzys finansowy doprowadzi do rewolucji informacyjnej i czy w efekcie tych zdarzeń wzrośnie rola nowych narzędzi komunikacyjnych. Uczestnicy seminarium wzięli udział w dwóch panelach dyskusyjnych: „Czy kryzys będzie lekarstwem na brak wiedzy ekonomicznej Polaków?” oraz „Jak budować wizerunek instytucji finansowej, jako instytucji zaufania publicznego w czasach kryzysu?”.

Firmę Ideo Sp. z o.o. reprezentował Łukasz Szymański, specjalista ds. e-marketingu. W trakcie swojego wystąpienia przedstawił prezentację pt. „Tylko niektóre odkurzacze działają bez prądu...”. Prezentacja była podsumowaniem przeprowadzonej przez niego analizy serwisów internetowych Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych. Największą uwagę zwrócił na powszechny brak informowania klientów o bieżącej sytuacji na rynku, co przekłada się na zmniejszający się poziom zaufania do tych instytucji. W prezentacji wskazał również przykłady pozytywnych praktyk stosowanych przez niektóre TFI. Omówione zostały także przykładowe działania jakie mogą być podejmowane w kierunku zwiększenia świadomości Internautów na temat oferowanych przez TFI produktów finansowych.

Seminarium zorganizowali: Gazeta.pl i portal finansowy Bankier.pl. Spotkanie objęła patronatem Fundacja InternetPR, przy współpracy z Talking Heads PR.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

W związku z dynamicznym rozwojem…

24 lutego 2009
W poszukiwaniu nowych talentów wyruszyliśmy na IX Podkarpackie Targi Pracy, które odbyły się 19 lutego 2009r. w Hali Widowiskowej na Podpromiu.

Seminarium "PR dla regionów"

29 stycznia 2009
Dnia 28 stycznia 2009 roku w Sali Kolumnowej Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie odbyło się kolejne Seminarium z cyklu „PR dla regionów”.