ZobaczNasi Klienci w Konkursie „Dyrektor e-Commerce Roku 2024"

Bezpłatny poradnik - ebook o intranetach

Na podstawie książki „Intranet: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji” stworzyliśmy bezpłatny poradnik na temat intranetów. Polecają go Ośrodek dialogu i analiz ThinkTank oraz Maja Biernacka, autorka bloga "Komunikacja wewnętrzna od kuchni".

Platformy intranetowe zyskują na popularności jako narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną i codzienną pracę firm i organizacji, tym samym przyczyniając się do ich rozwoju.

Owocem współpracy naszych specjalistów z naukowcami Akademii Leona Koźmińskiego jest wydana niecały rok temu książka „Intranet: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji”. Obserwując duże zainteresowanie jakim się cieszyła, na jej podstawie przygotowaliśmy poradnik, który dostępny jest całkowicie za darmo na stronie: intranet-pdf.ideo.pl

"W dzisiejszych czasach firmy borykają się z nieefektywną komunikacją w ramach własnych struktur. Widzimy potrzebę szerzenia wiedzy na temat systemów intranetowych, ponieważ wierzymy, że mogą one realnie usprawnić pracę każdej organizacji, niezależnie od jej wielkości czy branży w której działa. Staramy się dzielić naszą wiedzą i docierać z nią do jak największej liczby czytelników. Tym razem w formie bezpłatnego e-booka." wyjaśnia Urszula Kandefer, współautorka książki, ekspert ds. systemów komunikacji wewnętrznej, Ideo.

W poradniku zawarte zostały także wskazówki dotyczące analizy przedwdrożeniowej, strategii promocji czy studia przypadków. Uzupełnieniem prezentowanej wiedzy są wyniki przeprowadzonego wśród polskich firm badania dotyczącego wykorzystania intranetu, o których opowiada Grzegorz Mazurek, profesor Akademii Leona Koźmińskiego, współautor publikacji: „Razem z Ideo przeprowadziliśmy badania użytkowników intranetu wśród menedżerów i specjalistów. Wyniki pokazują szeroki obraz wykorzystywania systemów intranetowych oraz kierunek ich rozwoju w polskich przedsiębiorstwach.”

Książka zdobyła duże zainteresowanie i pozytywne oceny czytelników. Poradnik również jest rekomendowany zarówno przez czytelników naukowych, jak i praktyków:

"Bardzo podoba mi się stwierdzenie zawarte w książce, że dobry intranet to taki, „który sprawia, że jego użytkowników ogarnia strach na myśl o pracy bez niego”. Intranet firmowy powinien być jak internet. W książce znajdziemy wszystko to, co jako specjaliści od komunikacji wewnętrznej powinniśmy wiedzieć, zanim zasiądziemy do prac nad projektowaniem takiego systemu w naszych firmach. Polecam Wam lekturę tej publikacji, jeśli planujecie wdrożyć lub rozwijać w Waszych firmach intranet lub poszukujecie nowej wiedzy o intranetach. Brawa dla autorów za tę publikację!" Maja Biernacka - autorka bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni

"Poza podjęciem relatywnie rzadko omawianej tematyki, jej ogromną zaletą jest połączenie perspektywy akademickiej i praktycznej. Dzięki temu, oprócz wprowadzenia na temat powstania, istoty i celów intranetu, czytelnik znajdzie w książce także praktyczne porady związane z zarządzaniem tym systemem, opis studiów przypadku wdrożeń na polskim rynku oraz wyniki badania doświadczeń w korzystaniu z tego rodzaju systemów." Ośrodek dialogu i analiz ThinkTank

Dokument dedykowany jest dla wszystkich tych, którzy pracują w komunikacji i chcą poszerzyć swoją wiedzę w tym temacie. Dostepny jest bezpłatnie na stronie intranet-pdf.ideo.pl

raport_ecommerce_


 


Może zainteresują Cię także

Wystaw i dostarcz PIT-11 elektronicznie

16 lipca 2019
franczyzawpolsce.pl, Autor: Joanna Jasic

Jak stworzyć sklep marzeń dzięki personalizacji

15 lipca 2019
Raport: Automatyzacja i personalizacja w marketingu i e-commerce, Autor: Krzysztof Wójcik

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas