Media regionalne i lokalne w praktyce

Ideo patronem medialnym publikacji: "Media regionalne i lokalne w praktyce" pod red. Pawła Kucy.

Ideo zostało patronem medialnym publikacji "Media regionalne i lokalne w praktyce". Książka powstała pod redakcją Pawła Kucy, aktywnego dziennikarza i politologa, redaktora w „Nowinach”, współpracującego z „Newsweek Polska”, a obecnie związanego z dziennikiem „Super Nowości”.

Publikacja dostarcza Czytelnikom praktycznych porad i informacji z zakresu funkcjonowania mediów regionalnych i lokalnych. Jest tym bardziej wartościowa, gdyż autorami poszczególnych rozdziałów są praktycy. W zdecydowanej większości dziennikarze, którzy pracują bądź pracowali w prasie, stacjach radiowych i telewizyjnych woj. podkarpackiego. Ich wiedzę i doświadczenie dopełniają specjaliści zajmujący się komunikacją społeczną i public relations.

Autorzy koncentrują się na kwestiach ważnych, łączących się z pracą dziennikarzy regionalnych i lokalnych. Piszą między innymi o istocie pracy w takich mediach oraz wskazują tematy, które mogą zainteresować społeczność lokalną. Podpowiadają jak dobrze wykorzystać okres praktyk i staży, jak budować sieć kontaktów z informatorami i z nimi współpracować. W książce znalazły się także porady dla tych, którzy planują kreować nowe wydawnictwa lokalne i wiele innych wypowiedzi na tematy związane z rynkiem mediów lokalnych i regionalnych.

Oprócz patronatu medialnego i wydawniczego Ideo wykonało projekt okładki książki.

 

 

Publikacja:
Media regionalne i lokalne w praktyce, pod red. Pawła Kucy.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas