
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Ideo zostało patronem medialnym publikacji "Media regionalne i lokalne w praktyce". Książka powstała pod redakcją Pawła Kucy, aktywnego dziennikarza i politologa, redaktora w „Nowinach”, współpracującego z „Newsweek Polska”, a obecnie związanego z dziennikiem „Super Nowości”.
Publikacja dostarcza Czytelnikom praktycznych porad i informacji z zakresu funkcjonowania mediów regionalnych i lokalnych. Jest tym bardziej wartościowa, gdyż autorami poszczególnych rozdziałów są praktycy. W zdecydowanej większości dziennikarze, którzy pracują bądź pracowali w prasie, stacjach radiowych i telewizyjnych woj. podkarpackiego. Ich wiedzę i doświadczenie dopełniają specjaliści zajmujący się komunikacją społeczną i public relations.
Autorzy koncentrują się na kwestiach ważnych, łączących się z pracą dziennikarzy regionalnych i lokalnych. Piszą między innymi o istocie pracy w takich mediach oraz wskazują tematy, które mogą zainteresować społeczność lokalną. Podpowiadają jak dobrze wykorzystać okres praktyk i staży, jak budować sieć kontaktów z informatorami i z nimi współpracować. W książce znalazły się także porady dla tych, którzy planują kreować nowe wydawnictwa lokalne i wiele innych wypowiedzi na tematy związane z rynkiem mediów lokalnych i regionalnych.
Oprócz patronatu medialnego i wydawniczego Ideo wykonało projekt okładki książki.
Publikacja:
Media regionalne i lokalne w praktyce, pod red. Pawła Kucy.
Może zainteresują Cię także
Pozycjonowanie stron internetowych – szybkie kroki do zdobycia TOP3...
Nie zrób błędu - o najczęstszych błędach w programach lojalnościowych