Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Media regionalne i lokalne w praktyce

Ideo patronem medialnym publikacji: "Media regionalne i lokalne w praktyce" pod red. Pawła Kucy.

Ideo zostało patronem medialnym publikacji "Media regionalne i lokalne w praktyce". Książka powstała pod redakcją Pawła Kucy, aktywnego dziennikarza i politologa, redaktora w „Nowinach”, współpracującego z „Newsweek Polska”, a obecnie związanego z dziennikiem „Super Nowości”.

Publikacja dostarcza Czytelnikom praktycznych porad i informacji z zakresu funkcjonowania mediów regionalnych i lokalnych. Jest tym bardziej wartościowa, gdyż autorami poszczególnych rozdziałów są praktycy. W zdecydowanej większości dziennikarze, którzy pracują bądź pracowali w prasie, stacjach radiowych i telewizyjnych woj. podkarpackiego. Ich wiedzę i doświadczenie dopełniają specjaliści zajmujący się komunikacją społeczną i public relations.

Autorzy koncentrują się na kwestiach ważnych, łączących się z pracą dziennikarzy regionalnych i lokalnych. Piszą między innymi o istocie pracy w takich mediach oraz wskazują tematy, które mogą zainteresować społeczność lokalną. Podpowiadają jak dobrze wykorzystać okres praktyk i staży, jak budować sieć kontaktów z informatorami i z nimi współpracować. W książce znalazły się także porady dla tych, którzy planują kreować nowe wydawnictwa lokalne i wiele innych wypowiedzi na tematy związane z rynkiem mediów lokalnych i regionalnych.

Oprócz patronatu medialnego i wydawniczego Ideo wykonało projekt okładki książki.

 

 

Publikacja:
Media regionalne i lokalne w praktyce, pod red. Pawła Kucy.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Pozycjonowanie stron internetowych – szybkie kroki do zdobycia TOP3...

9 września 2011
Marketing w sieci - podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady. Autor: Wojciech Szymański.

Nie zrób błędu - o najczęstszych błędach w programach lojalnościowych

2 czerwca 2011
Programy Lojalnościowe - dodatek do Rzeczpospolita, Nr 1/Czerwiec 2011; Autor: Krystian Baran.