Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis intranetowy dla mPunkt

Spółka mPunkt Polska to ogólnopolska sieć dystrybucji produktów i usług związanych z telefonią komórkową. Na terenie całego kraju zlokalizowanych jest ponad 200 punktów sprzedaży. W celu usprawnienia procesu wymiany informacji oraz poprawy organizacji pracy w rozproszonych jednostkach sieci mPunkt powierzono firmie Ideo wykonanie systemu intranetowego.

Zadania i cele

Zaprojektowany dla sieci mPunkt portal intranetowy został wykonany w oparciu o dwa autorskie systemy Ideo: Edito CMS i Logito. Takie rozwiązanie umożliwia administratorom Intranetu łatwe zarządzanie zawartą w nim treścią, a wszystkim użytkownikom systemu daje dostęp do zintegrowanej bazy wiedzy.

System Logito pozwolił na wdrożenie w Intranecie m.in. takich funkcjonalności, jak: baza pracowników, baza punktów sprzedaży, baza przedstawicieli biznesowych, struktura organizacyjna, wnioski urlopowe. Ciekawe rozwiązanie stanowi moduł Helpdesk pozwalający użytkownikom systemu intranetowego na usprawnienie organizacji pracy (np. obsługa zgłoszeń awarii, wewnętrzna komunikacja między oddziałami, dostęp do modułu sprawdzania stanu realizacji sprawy).

Intranet został zintegrowany z dwoma autorskimi systemami: Edito CMS Logito, co pozwala na proste zarządzanie treścią oraz zintegrowanie dedykowanych modułów.

Wśród najciekawszych modułów zaimplementowanych w Intranecie dzięki systemowi Edito CMS można wymienić: aktualności, newsletter, galerie, kreator ankiet, ogłoszenia i forum.

Kolejną zaletą wdrożonego Intranetu jest jego integracja z usługą Active Directory dzięki czemu ułatwione jest zarządzanie użytkownikami i użytkowanie systemu.

Z systemu korzysta około 1000 użytkowników.

[!--blokOpis{id=70}--!]

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesne narzędzie usprawniające procesy biznesowe,
  • zintegrowana baza wiedzy nt. bieżącej działalności firmy,
  • usprawnienie organizacji pracy,
  • wzrost zadowolenia pracowników,
  • usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
  • wzrost identyfikacji pracowników z firmą,
  • proste zarządzanie treścią.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*