
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Edenred to globalna marka, która działa również na polskim rynku. Od ponad 20 lat dostarcza firmom atrakcyjne rozwiązania biznesowe. W swojej ofercie posiada różnego rodzaju produkty i usługi w ramach kart przedpłaconych, platform internetowych i aplikacji mobilnych. Misją firmy jest budowa zaangażowania i motywacji pracowników oraz rozwój lojalności w biznesie.
Zadania i cele
Dla naszego Klienta wdrożyliśmy nowoczesny serwis wizerunkowo-produktowy. Jako podstawy, na ktorej zbudowaliśmy projekt, użyliśmy funkcjonalnego i niezawodnego systemu Open Source CMS – Drupal 8. Strona jest doskonale zoptymalizowana pod kątem szybkości działania i UX, a jej atrakcyjność wzrasta również dzięki intuicyjności działania.
Technologia Varnish Cache odciąża serwer i przyspiesza działanie strony.
Wszystkie elementy graficzne na stronie tworzą spójną całość wraz z pozostałymi serwisami oddziałów firmy. Bogato zaprojektowana szata graficzna dokładnie nawiązuje do brandingu korporacyjnego marki. Zamieszczona oferta w sposób czytelny i przejrzysty prezentuje produkty Klienta.
Ciekawym rozwiązaniem jest kalkulator oszczędności, za pomocą którego użytkownicy mogą w prosty sposób sprawdzić, ile zaoszczędzą dzięki wybranej z oferty Edenred karcie.
Na podstronie „Baza wiedzy” zamieściliśmy kilka funkcjonalnych elementów, jak np. newsletter, najpopularniejsze artykuły czy wspomniany wyżej kalkulator. Podstrona prezentuje również bogate w wiedzę treści, z podziałem na kategorie:
- Artykuły
- Webinary
- Raporty
- Przypisy prawne
- Press release
Klient ma możliwość pozyskania leadów z formularzy kontaktowych, które warunkują dostęp do wybranego contentu.
W ramach wsparcia strategii działań, wdrożyliśmy opcję zarządzania narzędziami promocji. Wśród nich Klient najczęściej wykorzystuje zaawansowany edytor okien typu pop-up.
Dodatkowo serwis Klienta został zintegrowany:
- z API Leads Klienta – zbiera informacje o użytkownikach, pozyskane z leadów, np. z formularzy.
- z GetResponse – wspiera działania marketingowe i komunikację, skutecznie budując bazę adresową klientów.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesna strona wizerunkowo-produktowa,
- szybkie i niezawodne działanie, dzięki optymalizacji,
- przejrzysta architektura informacji,
- bogata szata graficzna, spójna wizualnie z marką Klienta,
- intuicyjna i szybka nawigacja,
- praktyczne narzędzie – kalkulator oszczędzności,
- wsparcie działań marketingowych i komunikacyjnych.