Serwis wizerunkowy dla Godt Sagt

Godt Sagt to w wolnym tłumaczeniu „Dobrze powiedziane”. Ten norweski zwrot wpisany został w logo globalnie działającej spółki, mającej w swoim portfolio usługi z pogranicza Public Relations i Digital Marketingu. Obecny kształt firmy to wynik połączenia know-how trzech rozpoznawalnych, skandynawskich przedsiębiorstw o dopełniających się specjalizacjach: Siteman – agencji interaktywnej, Captapult - studia filmów reklamowych oraz fotografii produktowej, Godt Sagt – agencji PR-owej. Firma dysponuje szerokim wachlarzem kompetencji oraz wiedzą specjalistów. Oferuje kompleksową obsługę klienta, zapewniając wysoką jakość usług dla klientów na rynku globalnym

Zadania i cele

We współpracy z działem kreatywnym spółki Godt Sagt, odpowiedzialnym za wizerunek firmy, wsparliśmy działania w zakresie technologii webowych umożliwiających powstanie nowej odsłony serwisu WWW. Na podstawie wypracowanego projektu identyfikacji wizualnej, konsultacji projektu graficznego z działem kreatywnym, zajęliśmy się jego realizacją.

Powstała strona internetowa zgodna jest z nową jakością usług oraz jasno sprecyzowaną wizją rozwoju firmy.

Realizację wykonaliśmy w oparciu o oprogramowanie typu Open Source – WordPress. Zapewnia on łatwość obsługi, umożliwia szybkie zmiany treści, aktualizację strony i rozbudowę jej o nowe sekcje. Wdrożona strona zawiera podstawowe informacje o firmie, opisy zrealizowanych projektów, blog pracowników, aktualności branżowe oraz dane kontaktowe. Na życzenie Klienta przygotowaliśmy narzędzie generujące animowany symbol spójny z brandingiem marki. Towarzyszy on umieszczonej w serwisie treści, wspierając tym samym identyfikację wizerunkową spółki Godsagt.

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesny wizerunek w sieci,
  • konsolidacja wiedzy na temat oferowanych usług,
  • responsywny layout,
  • szybka i wygodna obsługa panelu administracyjnego,
  • rozwiązania wspierające dział HR.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas