Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis wizerunkowy dla Godt Sagt

Godt Sagt to w wolnym tłumaczeniu „Dobrze powiedziane”. Ten norweski zwrot wpisany został w logo globalnie działającej spółki, mającej w swoim portfolio usługi z pogranicza Public Relations i Digital Marketingu. Obecny kształt firmy to wynik połączenia know-how trzech rozpoznawalnych, skandynawskich przedsiębiorstw o dopełniających się specjalizacjach: Siteman – agencji interaktywnej, Captapult - studia filmów reklamowych oraz fotografii produktowej, Godt Sagt – agencji PR-owej. Firma dysponuje szerokim wachlarzem kompetencji oraz wiedzą specjalistów. Oferuje kompleksową obsługę klienta, zapewniając wysoką jakość usług dla klientów na rynku globalnym

Zadania i cele

We współpracy z działem kreatywnym spółki Godt Sagt, odpowiedzialnym za wizerunek firmy, wsparliśmy działania w zakresie technologii webowych umożliwiających powstanie nowej odsłony serwisu WWW. Na podstawie wypracowanego projektu identyfikacji wizualnej, konsultacji projektu graficznego z działem kreatywnym, zajęliśmy się jego realizacją.

Powstała strona internetowa zgodna jest z nową jakością usług oraz jasno sprecyzowaną wizją rozwoju firmy.

Realizację wykonaliśmy w oparciu o oprogramowanie typu Open Source – WordPress. Zapewnia on łatwość obsługi, umożliwia szybkie zmiany treści, aktualizację strony i rozbudowę jej o nowe sekcje. Wdrożona strona zawiera podstawowe informacje o firmie, opisy zrealizowanych projektów, blog pracowników, aktualności branżowe oraz dane kontaktowe. Na życzenie Klienta przygotowaliśmy narzędzie generujące animowany symbol spójny z brandingiem marki. Towarzyszy on umieszczonej w serwisie treści, wspierając tym samym identyfikację wizerunkową spółki Godsagt.

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesny wizerunek w sieci,
  • konsolidacja wiedzy na temat oferowanych usług,
  • responsywny layout,
  • szybka i wygodna obsługa panelu administracyjnego,
  • rozwiązania wspierające dział HR.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*