Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Strona www dla Mitsubishi Motors Poland

Strona www

Mitsubishi Motors Poland (MMC Car Poland Sp. z o. o.) to wyłączny dystrybutor japońskiej marki Mitsubishi w Polsce. Dysponuje obecnie 42 autoryzowanymi stacjami obsługi Mitsubishi na terenie kraju. W ofercie firmy znajdują się auta osobowe, terenowe i użytkowe. Marka zatrudnia 1000 pracowników, którzy dbają o to, żeby była kojarzona z niezawodnością aut i wysoką jakością obsługi Klientów.

Zadania i cele

Wdrożony system Edito CMS w wersji 4.0 oddaje Klientowi pełną kontrolę nad zarządzaniem treścią. Zapewnia automatyczną synchronizację informacji w czasie rzeczywistym do wszystkich stron stacji dealerskich, zwiększając efektywność ich współpracy m.in. poprzez przegląd stron dostępnych samochodów w sieci Mitsubishi. Zapobiega to błędom wprowadzania ręcznie danych, a także pozwala na znaczne zaoszczędzenie czasu.

Założeniem projektu było odświeżenie serwisu oraz wdrożenie technologii o wysokiej wydajności, umożliwiającej współpracę i integrację z innymi systemami zewnętrznymi.

 

Jedną z najważniejszych funkcjonalności systemu jest możliwość pobierania i aktualizacji danych występujących w zewnętrznym systemie ERP klienta. Mechanizm polega na imporcie i eksporcie plików XML o zdefiniowanej strukturze i zawartości. Zbiera wszystkie dostępne informacji o ofercie firmy Mitsubishi w jednym miejscu.

Kolejnym z kluczowych etapów wdrożenia to wyposażenie serwisu w intuicyjny konfigurator online. Pozwala użytkownikom na szybkie dopasowanie modelu zgodnego ze swoimi wymaganiami za pomocą intuicyjnej ścieżki doboru parametrów samochodu, typu: moc silnika, rodzaj napędu, barwa, sposób wykończenia wnętrza, kończąc na detalach. Podczas konfigurowania modelu samochodu na bieżąco prezentowany jest podgląd wprowadzonych zmian w trybie modelu 360 stopni.

Korzyści dla Klienta:
  • Możliwość zobaczenia wizualizacji wybranego produktu,
  • dodatkowy kanał sprzedaży,
  • integracja strony z zewnętrznymi systemami,
  • możliwość zarządzania treścią stronami dealerów z jednego panelu administracyjnego.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*