
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt

Mitsubishi Motors Poland (MMC Car Poland Sp. z o. o.) to wyłączny dystrybutor japońskiej marki Mitsubishi w Polsce. Dysponuje obecnie 42 autoryzowanymi stacjami obsługi Mitsubishi na terenie kraju. W ofercie firmy znajdują się auta osobowe, terenowe i użytkowe. Marka zatrudnia 1000 pracowników, którzy dbają o to, żeby była kojarzona z niezawodnością aut i wysoką jakością obsługi Klientów.
Zadania i cele
Wdrożony system Edito CMS w wersji 4.0 oddaje Klientowi pełną kontrolę nad zarządzaniem treścią. Zapewnia automatyczną synchronizację informacji w czasie rzeczywistym do wszystkich stron stacji dealerskich, zwiększając efektywność ich współpracy m.in. poprzez przegląd stron dostępnych samochodów w sieci Mitsubishi. Zapobiega to błędom wprowadzania ręcznie danych, a także pozwala na znaczne zaoszczędzenie czasu.
Założeniem projektu było odświeżenie serwisu oraz wdrożenie technologii o wysokiej wydajności, umożliwiającej współpracę i integrację z innymi systemami zewnętrznymi.
Jedną z najważniejszych funkcjonalności systemu jest możliwość pobierania i aktualizacji danych występujących w zewnętrznym systemie ERP klienta. Mechanizm polega na imporcie i eksporcie plików XML o zdefiniowanej strukturze i zawartości. Zbiera wszystkie dostępne informacji o ofercie firmy Mitsubishi w jednym miejscu.
Kolejnym z kluczowych etapów wdrożenia to wyposażenie serwisu w intuicyjny konfigurator online. Pozwala użytkownikom na szybkie dopasowanie modelu zgodnego ze swoimi wymaganiami za pomocą intuicyjnej ścieżki doboru parametrów samochodu, typu: moc silnika, rodzaj napędu, barwa, sposób wykończenia wnętrza, kończąc na detalach. Podczas konfigurowania modelu samochodu na bieżąco prezentowany jest podgląd wprowadzonych zmian w trybie modelu 360 stopni.
Korzyści dla Klienta:
- Możliwość zobaczenia wizualizacji wybranego produktu,
- dodatkowy kanał sprzedaży,
- integracja strony z zewnętrznymi systemami,
- możliwość zarządzania treścią stronami dealerów z jednego panelu administracyjnego.