Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

System do zarządzania zadaniami dla firmy Renters

Renters to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w zarządzaniu wynajmem apartamentów i nieruchomości krótkoterminowych.

Renters oferuje kompleksowe usługi zarządzania nieruchomościami, które obejmują zarówno sprzątanie, konserwację, jak i dostawy niezbędnych produktów dla komfortu wynajmujących.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom oraz wysokiej jakości obsłudze Renters stało się zaufanym partnerem dla właścicieli nieruchomości z wielu polskich miast, dzięki czemu dziś firma cieszy się obsługą ponad 300 tysięcy rezerwacji.

Wyzwania i cele

Dla Klienta przygotowaliśmy i wdrożyliśmy system oraz aplikację mobilną, która miała skutecznie wspomóc pracę pracowników firmy Renters, umożliwiając zarządzanie różnymi aspektami działalności z dowolnego miejsca.

Klient potrzebował rozwiązania, które integrowałoby wszystkie kluczowe procesy, od zarządzania pracą osób sprzątających i kierowców po zadania konserwacyjne, co umożliwia efektywną koordynację i śledzenie postępu prac.

Rozwiązanie

System i aplikacja mobilna Renters to rozbudowane narzędzie do koordynacji prac, które integruje się z istniejącym systemem rezerwacji.

Kiedy nowa rezerwacja jest dokonywana, system automatycznie tworzy zadania sprzątania na czas wymeldowania gościa, przydzielając odpowiednie zadania ze szczegółową listą czynności do wykonania w danym apartamencie.

W ramach systemu pracownicy Renters mają pełen wgląd w ilość zadań utworzonych w danym dniu oraz ich status. Mogą śledzić, kto jest odpowiedzialny za dany task, czy jest już realizowany, czy czeka na przydzielenie pracownika.

Celem mobilnej wersji systemu jest ułatwienie pracy w terenie. Aplikacja mobilna będzie do dyspozycji także kierowców, którzy zajmują się przewozami i koordynacją prac.

Kierowcy mają możliwość realizacji tras za pośrednictwem zintegrowanej aplikacji Google Maps, które są generowane na podstawie miejsc, w których są zaplanowane zadania. Podczas wykonywanych zadań pracownicy mogą korzystać z prostych i intuicyjnych checklist, aby ułatwić dokumentowanie wykonanych czynności.

Dodatkowo w razie napotkanych problemów, np. uszkodzeń lub brudnych elementów, pracownicy mogą natychmiast zgłosić usterkę poprzez aplikację mobilną, dodając notatkę oraz załączając zdjęcia, co pozwala na szybką reakcję koordynatora i zaplanowanie działań naprawczych.

Aplikacja dla firmy Renters jest wyposażona w rozbudowany system powiadomień, który w zależności od uprawnień użytkownika informuje o istotnych wydarzeniach, zapewniając płynną komunikację i śledzenie postępu prac.

Aplikacja mobilna dla Androida i iOS nie wymaga dostępu do internetu, dzięki czemu pracownicy mogą realizować zadania w trybie offline.

Wprowadzony chat umożliwia bezpośrednią komunikację między pracownikami a koordynatorami w kontekście konkretnych zadań, co przyspiesza procesy decyzyjne i eliminuje niepotrzebne opóźnienia.

Ponadto funkcja tłumaczenia opisów zadań, checklist i notatek na różne języki ułatwia pracę zespołom, które składają się z pracowników z różnych krajów – jest to kolejny element pozytywnie wpływający na efektywną komunikację i zrozumienie zadań.

Główne korzyści dla Klienta:

  • Możliwość szybkiej reakcji na usterki,
  • Efektywność operacyjna,
  • Automatyzacja procesów,
  • Mobilność i dostępność offline,
  • Eliminacja barier w realizacji zadań,
  • Zwiększenie efektywność i usprawnienie komunikacji.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas