Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

System ekstranetowy dla AD Polska

System ekstranetowy

Autodistribution Polska (AD Polska) jest członkiem największej międzynarodowej grupy zakupowej branży motoryzacyjnej. Działa w Polsce od 2000 roku.

Zadania i cele

Zaprojektowany program lojalnościowy umożliwia zarządzanie promocją sprzedaży dla ponad 9 tysięcy klientów. Rozwiązanie pozwala na uruchamianiu w jednym momencie wielu promocji. W ramach każdej z nich użytkownicy zbierają punkty, które są naliczane na podstawie dokonanych zakupów w hurtowniach AD.

Program lojalnościowy dla 9 tys. klientów zintegrowany z platformą do wysyłki SMS.

Wdrożony przez nas system ekstranetowy obsługujący program promocji sprzedaży Adrenalina Team posiada unikatowe i ciekawe rozwiązania m.in. katalog produktów zintegrowany z systemem zamówień. Osoby zarządzające zamówieniami mają możliwość wydruku dokumentów sprzedażowych. Ważnymi elementami wdrożenia była integracja z platformą do wysyłki SMS, która pozwala na sprawne bieżące informowanie klientów o ilości zdobytych punktów oraz zaprojektowanie narzędzi do importu plików zawierających dane o strukturze sprzedaży.

Główne korzyści dla Klienta
  • Elektroniczna obsługa zamówień produktów,
  • szybki przepływ oraz łatwy dostęp do informacji,
  • automatyzacja czynności związana z obsługą każdej promocji,
  • prosty import informacji o wielkości obrotów klientów oraz ich automatyczne przeliczanie na punkty,
  • komunikacja z klientami poprzez newsletter oraz serwis sms,
  • zwiększenie sprzedaży produktów,
  • przywiązanie klientów do marki.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*