
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Autodistribution Polska (AD Polska) jest członkiem największej międzynarodowej grupy zakupowej branży motoryzacyjnej. Działa w Polsce od 2000 roku.
Zadania i cele
Zaprojektowany program lojalnościowy umożliwia zarządzanie promocją sprzedaży dla ponad 9 tysięcy klientów. Rozwiązanie pozwala na uruchamianiu w jednym momencie wielu promocji. W ramach każdej z nich użytkownicy zbierają punkty, które są naliczane na podstawie dokonanych zakupów w hurtowniach AD.
Program lojalnościowy dla 9 tys. klientów zintegrowany z platformą do wysyłki SMS.
Wdrożony przez nas system ekstranetowy obsługujący program promocji sprzedaży Adrenalina Team posiada unikatowe i ciekawe rozwiązania m.in. katalog produktów zintegrowany z systemem zamówień. Osoby zarządzające zamówieniami mają możliwość wydruku dokumentów sprzedażowych. Ważnymi elementami wdrożenia była integracja z platformą do wysyłki SMS, która pozwala na sprawne bieżące informowanie klientów o ilości zdobytych punktów oraz zaprojektowanie narzędzi do importu plików zawierających dane o strukturze sprzedaży.
Główne korzyści dla Klienta
- Elektroniczna obsługa zamówień produktów,
- szybki przepływ oraz łatwy dostęp do informacji,
- automatyzacja czynności związana z obsługą każdej promocji,
- prosty import informacji o wielkości obrotów klientów oraz ich automatyczne przeliczanie na punkty,
- komunikacja z klientami poprzez newsletter oraz serwis sms,
- zwiększenie sprzedaży produktów,
- przywiązanie klientów do marki.