-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Szpital im. Św Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy został założony w 1871 r. Od tego czasu nieustannie się rozwija, dbając o najwyższy poziom obsługi swoich pacjentów. Obecnie posiada 11 różnych oddziałów. Od 30 lat zapewnia ostry dyżur replantacyjny dla całej Polski.
Zadania i cele
Na zlecenie Szpitala im. Św Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy przygotowaliśmy i wdrożyliśmy platformę intranetową, która jest w pełni dostosowana do codziennych potrzeb pracowników.
Intranet znacząco usprawnia komunikację pracowników szpitala.
System intranetowy to przede wszystkim rzetelne źródło informacji dla pracowników. Dzięki modułowi „Aktualności” mogą być na bieżąco ze wszystkim publikowanymi komunikatami, newsami, zaleceniami, itp. Ponadto baza dokumentów zapewnia dostęp do wszystkich najpotrzebniejszych pism, regulaminów i druków, które dodatkowo posiadają szybki i prosty mechanizm wyszukiwania. Intranet został wdrożony w oparciu o naszą platformę Edito, która umożliwia łatwą rozbudowę o kolejne, wybrane moduły. Dodatkowo redaktorzy zarządzający panelem, mogą łatwo aktualizować treści zawarte w systemie.
W ramach projektu została zaimplementowana również baza pracowników z wyszukiwarką oraz dynamiczne formularze.
[!--blokOpis{id=70}--!]
Główne korzyści dla Klienta
- Intuicyjny i łatwy w obsłudze system,
- baza wiedzy szpitala,
- łatwy i szybki dostęp do dokumentów,
- sprawna komunikacja wewnętrzna,
- lepsza organizacja pracy,
- dostęp do aktualnych informacji.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.