Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

System intranetowy dla Szpital im. Św Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy

Intranet Szpitala

Szpital im. Św Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy został założony w 1871 r. Od tego czasu nieustannie się rozwija, dbając o najwyższy poziom obsługi swoich pacjentów. Obecnie posiada 11 różnych oddziałów. Od 30 lat zapewnia ostry dyżur replantacyjny dla całej Polski.

Zadania i cele

Na zlecenie Szpitala im. Św Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy przygotowaliśmy i wdrożyliśmy platformę intranetową, która jest w pełni dostosowana do codziennych potrzeb pracowników.

Intranet znacząco usprawnia komunikację pracowników szpitala.

System intranetowy to przede wszystkim rzetelne źródło informacji dla pracowników. Dzięki modułowi „Aktualności” mogą być na bieżąco ze wszystkim publikowanymi komunikatami, newsami, zaleceniami, itp. Ponadto baza dokumentów zapewnia dostęp do wszystkich najpotrzebniejszych pism, regulaminów i druków, które dodatkowo posiadają szybki i prosty mechanizm wyszukiwania. Intranet został wdrożony w oparciu o naszą platformę Edito, która umożliwia łatwą rozbudowę o kolejne, wybrane moduły. Dodatkowo redaktorzy zarządzający panelem, mogą łatwo aktualizować treści zawarte w systemie.

W ramach projektu została zaimplementowana również baza pracowników z wyszukiwarką oraz dynamiczne formularze.

[!--blokOpis{id=70}--!]

Główne korzyści dla Klienta
  • Intuicyjny i łatwy w obsłudze system,
  • baza wiedzy szpitala,
  • łatwy i szybki dostęp do dokumentów,
  • sprawna komunikacja wewnętrzna,
  • lepsza organizacja pracy,
  • dostęp do aktualnych informacji.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*